Artikel Christiaan van der Klaauw in Uhren Magazin

Het toonaangevende Duitse horlogeblad Uhren Magazin heeft een serie artikelen over horlogeontwerpers en –bouwers die aangesloten zijn bij de AHCI.
In de nieuwste uitgave van (nr 06/05) staat een goed artikel over het werk van Christiaan van der Klaauw.
Dit is natuurlijk verplichte kost voor elke eigenaar van, en geïnteresseerde in een CvdK horloge.

Groot nadeel is dat dit blad niet in Nederland gedistribueerd wordt door Aldipress of door Betapress. (Betapress distribueert alleen het Duitse blad Armband Uhren).

Derhalve ben ik naar Duitsland getogen, en heb daar bij drie kiosken alle exemplaren van de nieuwste uitgave opgekocht. Graag wil ik iedere geïnteresseerde de mogelijkheid geven om een exemplaar te kunnen verkrijgen. Het blad kost in Duitsland 6 EURO. Als liefhebber van het werk van Christiaan, en om zijn werk een beetje te promoten kunnen de eerste 8 liefhebbers die zich bij mij melden dit blad tegen kostprijs in de bus krijgen. Ik vraag dus slechts 6 EURO, het verzenden (binnen Nederland) neem ik voor mijn rekening.

Verder staan er ook zeer interessante andere artikelen in het blad. (zie foto)

Bij voldoende belangstelling voor dit blad (minimaal 8 a 9 personen) ben ik bereid om bij elke nieuwe uitgave de trip naar Duitsland te maken, al zal ik na deze uitgave behoudens de Duitse aanschafprijs (6 EURO) wel tevens de werkelijke verzendkosten moeten berekenen.

Mail me op h.mennink@chello.nl , en geef aan of je alleen het nummer met het artikel van Christiaan van der Klaauw wilt, of dat je eventueel ook geïnteresseerd bent in een “abonnement” via mij op het blad Uhren Magazin. Ik neem dan kontakt terug op met nadere informatie.

Gr,
Hans Mennink

Hallo Hans.
Een erg leuk initiatief en ik hou me natuurlijk erg aanbevolen.
Bij een volgend bezoek aan Christiaan misschien leuk om te laten signeren.

Groeten,
JohnSr

De belangstelling voor het blad Uhren magazin met het artikel van CvdK is overweldigend…binnen 1,5 uur waren alle aanwezige exemplaren (8 stuks) gereserveerd.

Na ontvangst van de betaling gaan ze de deur uit.

Er zijn enkelen die nog geen adesgegevens hebben gemaild, doe dit alsnog even, anders is het zo moeilijk opsturen.

Nadat het laatste exemplaar was gereserveerd bleven de mailtjes nog komen. Ik wil niemand teleurstellen…als ik weer een serie van 10 geinteresseerden heb zal ik weer nieuwe voorraad uit Duitsland halen, tegen dezelfde condities… Zo vaak gebeurt het niet dat Christiaan aandacht in een toonaangevend buitenlands horlogeblad krijgt !!!

BLIJF DUS MAILEN OP h.mennink@chello.nl

gr,
Hans Mennink