https://www.nrc.nl/nieuws/2023/06/01/seconden-minuten-uren-planeten-a4165108
Michiel Holthinrichs
Leuk! Horlogerie Hollandaise is booming.
Normaal zijn artikelen over horloges tenenkrommend plat en kennisloos. Dit is voor de verandering best aardig!
Goed artikel zeg! Eindelijk een stuk dat recht doet aan de passie en het vakmanschap.
Leuk artikel om te lezen. Goed geschreven ook. Enige minpuntje is dat ze Ketelaars vergeten zijn.
Die krijgt nog wel eens een eigen artikel.
Nu ja, er zijn er wel meer… Leuk artikel om te lezen en voor de verandering weinig BS
Mooi artikel inderdaad. Goed werk van de schrijver!
Leek mij een leuk artikel, maar niet om eerst nrc abonnee te worden. Kan niet inloggen zonder abo, jammergenoeg.
Leuk artikel over prachtmerken van eigen bodem.
Om eerlijk te zijn mijd ik de laatste tijd interviews. Dit is geweldig als je een persoon in dienst hebt die alle marketing, social media en mail kan onderhouden, en een productie die nieuwe aanvragen toelaat. Als dit niet het geval is brengt deze manier van exposure je niet zo veel buiten wat extra naamsbekendheid.
Een goed lopend bedrijf runnen is een vak apart waar van alle kanten enorm veel aandacht van je gevraagd word en waar je elke dag de juiste beslissingen moet maken welke werkzaamheden de meeste prioritiet hebben ten opzichte van de andere 100 dingen die nog moeten gebeuren. Als hier nog meer randzaken bij komen zoals interviews is dat eigenlijk allemaal niet meer te doen.
Dank voor het delen. Lezenswaardig artikel
Bedankt, erg leuk.
Nu behoor ik absoluut niet tot de doelgroep van Van der Gang of Grönefeld, maar voor mij zijn complicaties zeker niet de reden om een horloge te kopen. Ik zie het toch vooral als een sieraad waar je toevallig ook de tijd af kunt lezen. Sterker nog, ik ben zelfs van less is more, dus liever ook geen datum.
Dat doet me er aan denken: zo een heb ik nog niet