Ja wat vinden we van deze ?
Ga jij hem bestellen?
Mwoh, niet bijzonder. Wel bijzonder veel tekst en logo’s op de dial. Teveel.
Hadden hem beter Fiffer kunnen noemen…
Flipper was een Dolfijn
Flipper slaat meer op de onderzeedienst insigne die je moet verdienen(50 jaar geleden ingevoerd)
Iedereen aan boord is verplicht om meerdere disciplines te beheersen,hiervoor leg je uiteindelijk een examen af en bij goed resultaat mag je bij de onderzeedienst blijven en krijg je het flipper insigne(afbeelding naast datumvenster van de Fromanteel)
Helaas vind ik het horloge niet mooi genoeg.
Respect man
Blijf hem nog steeds af en toe dragen en eerder dit jaar in het buitenland op een beurs ook nog oud collega ontmoet van de Onderzeedienst die hem ook droeg. Prachtig en een mooi exemplaar dat niet uit mijn horloge collectie gaat verdwijenen

Weet iemand een onderzeedienst horloge te koop? Mijn vader heeft in de vorige eeuw (jaren 50) bij de onderzeedienst gediend, de beste man is inmiddels 87, en ik wil heel graag z’on horloge voor hem kopen.
Mvg
Ik zou eens een mailtje doen naar de onderzeedienst als ik jou was. Er zijn hier veel die met dat horloge lopen. Er is vast wel iemand die hem kwijt wil.
Goed idee, ga ik zeker doen, thnx!
Weet dat dit horloge in beperkte oploge is gemaakt voor alleen leden van onderzeedienst, later is er nog een ander type gemaakt door Fromanteel met automatisch uurwerk wellicht dat je eens met hen contact moet opnemen.