Apart dat je telkens mijn woorden aan het verdraaien bent. De reden dat ik dit artikel hier plaats, is juist dat ik niet kundig ben wat betreft de ontstaansgeschiedenis van de HEV. Het is dus compleet nieuw voor mij, maar leuk en interessant om te lezen.
Mmmm… lijkt eigenlijk een betere titel voor dit topic dan hoe hij nu heet.
Mij ook, maar wel heliumventiel laten staan.
Ik begrijp het toch ook… als bikiniverkoper?
Done.
Dat doet mij denken aan de James-Bond-film ‘Dr. No‘.
Als je het artikel leest, dan kan je alleen maar concluderen dat het een script voor James-Bond-film zou kunnen zijn. Er komt waarachtig een Dr. Bond in het verhaal voor. Maar dan draagt James wel een Rolex of een Doxa met heliumventiel uiteraard.
We hadden toch een aantal films die zich afspelen in zo’n onderzees station? We weten nu waarop die geïnspireerd zijn.
Allicht, kan er alleen nu geen opnoemen. Maar ja, maakt ook niet uit; het is tenslotte een horlogeforum.
Tegenwoordig wel niet meer maar tot jaren 90 was dit zeker wel nog het geval.
Wat is in jou ogen een regulier duikbrevet? Groit ddeel van mijn duiken als hobbyduiker waren dieper dan 30m en er nooit iets van overgehouden.
Tja, de mooie jaren 90…, toen kostte een Rolex de helft van nu in guldens, niemand kende Mark Rutte nog en Michael Jackson leefde nog. Dát waren pas tijden.