Artikel over van der Klaauw in engels magazine

In het maart/april 2007 nummer van het engelse magazine Business Destinations staat een artikel over Christiaan van der Klaauw.

Ik heb onlangs van de uitgever een PDF file ontvangen als drukproef (ik heb het artikel op verzoek van Christiaan geschreven). Er zijn twee foutjes uitgehaald, en als het goed is word het blad zo rond deze tijd verspreidt.

Je kunt de PDF lezen op http://members1.chello.nl/~h.mennink//watches/images/502.pdf

gr,
Hans Mennink

Hi Hans,

Heel leuk informatief stukje over van der Klauw (tu)
leest wel een beetje moelek met die fotos gedeeltelijk over de tekst heen :slight_smile:

groet, André

… think Dutch.

Prachtig gezegd Hans, hier kan Cristiaan trots op zijn!

Het artikel is is een groot compliment voor vd Klaauw en toont de veelzijdigheid / complexiteit van zijn werk. Dagelijks ervaar ik zijn vakwerk door de Pallas die werkeljk niet van mijn pols te krijgen is.

By the way; de prijs van zijn horloges is de afgelopen tijd aanzienlijk verhoogd??? Ik heb stijgingen gezien van rond de 10% bij de ‘instapmodellen’. (think dutch zullen we maar zeggen)

Groet,

Bojo

@Bojo: Dat van de prijsstijgingen kan heel goed kloppen. In december gaf Christiaan aan dat de prijzen in de loop van 2007 met 10% zouden stijgen. Zo gek is dat niet, kijk maar eens naar het prijsverloop van vrijwel alle andere merken.
Bovendien waren de prijzen van van der Klaauw al jaren niet verhoogd.

gr,
Hans Mennink

Leuk artikel.

Arjay