Gisteren is mijn eerste artikel over Vostok horloges verschenen op VIP Horloges
Voor wie interesse heeft:
http://www.viphorloges.nl/merken/vostok/
Mooi geschreven stuk
Leuk hoor! Ga je nog meer schrijven?
Complimenten leuk geschreven, ga zo door
Maar ik ben het niet met je eens dat de uurwerken niet accuraat zijn.
De meesten die ik onder handen heb gehad zijn juist uitermate nauwkeurig geworden. Dat geldt zowel voor uurwerken uit de de 2200 als voor de 2400 serie.
Diverse forumleden hebben dat al opgemerkt!
Leuk artikel
Ik ben het echter met @vouwfietser eens, De uurwerken kunnen zéér nauwkeurig lopen, zeker als ze goed afgeregeld zijn.
Zelf heb ik er een aantal die slechts een paar seconden per dag afwijken en voor uurwerken van zo’n 30 jaar of ouder vind ik dat hele nette waarden.
Leuk artikel!
Interessant, bedankt voor het delen!
Klopt helemaal, ik heb 1 Vostok vanuit de collectie Vouwfiets overgenomen en 3 seconden te snel in 2 dagen is een waar mirakel… ( of André is een mirakel dat kan ook )
Dankjewel. Er zullen met de tijd meer artikelen van mij op de website verschijnen.
Ik ben benieuwd.
@vouwfietser @chronospace @Carpe_tempus
Misschien had ik het anders moeten verwoorden, de uurwerken kunnen prima nauwkeurig zijn. Maar het is niet vreemd als je nieuwe Vostok die afwijking heeft. In de fabriek wordt erop gelet dat er niet meer dan 20 sec afwijking is voordat ze de verkoop ingaan.
Alleen goede uurwerken kan je nauwkeurig afregelen. Ik vermoed dan dat afregelen in de fabriek niet optimaal wordt uitgevoerd? Of het heeft te maken met het onvoldoende inlopen van een uurwerk?
Dat filmpje met de SUV over de Vostok zocht ik al een tijd, bedankt!
Leerzaam artikel van je, bedankt. Die Russen zijn goed bij de tijd.
Goed stuk!
Leuk artikel en goed geschreven.
Ga 't lezen!
De horloges worden in een rad geplaatst, zoals je kunt zien in het filmpje, en getest op nauwkeurigheid. Wanneer een horloge meer dan 20 sec afwijking heeft, gaat het terug. 20 of minder is blijkbaar prima.
Leuk en interessant artikel. Geeft toch een heel andere kijk op Vostok.