Welkom hier. Als je lang genoeg zoekt vindt je vanzelf een horloge wat perfect is. Of je er dan ook geld voor hebt is een tweede, maar ik ben er van overtuigd dat het bestaat. Ik kan je helaas niet aan adressen van modderaars helpen, want ik hou er niet van als mensen met het oorspronkelijke ontwerp lopen te klooien. Maar daar gaan andere leden behulpzamer kunnen zijn, wat ik je brom.
Die indruk heb ik ook. En je heet Lieselot maar hebt een mannen-arm…?
Peter R. De Vries kijkt goedkeurend op je neer vanuit de hemel.
Lieselot is mijn vrouw. Houdt ook van horloges, alleen niet van te dure. Slaapt zelfs met haar horloge aan. Ik heb overigens wél netjes toestemming gevraagd of ik een nieuw account mocht aanmaken, dus als het voor jou ook ok is zou ik graag over horloges praten.
P.s. How dare you assume my gender! Moet je wel mee opletten tegenwoordig.
Jaja, ik weet wel weer genoeg. Jan en Han knikken ook goedkeurend zeker.
Ik ga ervan uit dat het ze volledig koud laat. En anders is er de ignore button.
Als ik jou destijds naar heb toegesproken stuur me dan gerust een PM. Ik voel me niet te goed om dat recht te zetten.
Welkom!
Eerder lid geweest? Nu ben ik wel benieuwd wat je vorige account was .
Enfin. Kijk eens naar vintage grand/king seiko. Ik heb het vermoeden dat die mogelijk erg goed vallen kwa perfectionistische storingspuntjes zoals gezichtjes, indices etc.
Maar je loopt dagelijks met een scheve Seiko met een duidelijke lul met twee ballen op de wijzerplaat en glitterend en schitterend als Gerard Joling tijdens begrafenissen met die scheve kerstbal?
Goed verhaal Rene
Ps, het schoentje ‘wringt’.
Yes. Vintage kan wel wat hebben, toch? En die cock 'n balls stoort me niet omdat ik zelf niet in alles een fallussymbool zie.
Ps, het schoentje ‘wringt’.
Ach is dat zo? Ik had het aangepast omdat ik dacht dat “wringen” Vlaams was. Thx.
Ah, de volgende alter ego zit te typen. I give up.
Hoi Rene , wat leuk dat jullie met zo vele zijn.
Opgelet! Religie mag niet op dit forum.
Wat mij dan altijd heel erg helpt is om de aandacht even te verleggen, met een film ofzo. Ik raad deze aan als je nog een goeie zoekt om te kijken:
zou die het zelf nog volgen?
Maar dat wist lieselot natuurlijk al lang
Of niet rene?
Hoeveel dubbele accounts komen er in dit topic samen?
Ener en Rene en Renatus en Jumper en ik vergeet er vast nog wel wat.
Edit, Yeti.
Het lijkt wel het dagbrakers topic hier! Gezelli
Ik heb nog even getwijfeld om een RLC’tje te doen, maar het lijkt me te volstaan dat ik aan de beheerder heb gemeld dat ik graag een tweede kans krijg op dit forum. Als iemand het daar moeilijk mee heeft, kan je PM’en naar mij of de beheerder.
Bedankt. Maar een tweede zal volstaan hoor.
Dit wordt echt hilarisch, je geeft jezelf ook likes!
Iemand moet het toch doen.