Fotograferen van je horloges is natuurlijk iets wat er op een forum als dit bij hoort. Anders wordt het een saaie boel met alleen maar tekst.
We hebben al genoeg draadjes voor de klikklakklaar foto’s. Vaak wel mooi maar verre van spannend.
Gewoon jezelf uitdagen met artistieke foto’s, met goeie nabewerkingen, kleine kunstwerkjes maken op alle mogelijke manieren.
Zoiets hadden we volgens mij nog niet als draadje.
Laten we van dit topic een mini galerie maken.
Leef je uit met alles wat je hebt. Telefoon, camera, Photoshop, Snapseed, Canva, aquarel en kwast…. wat jij wilt. Zolang het maar gemaakt is door jou.
Liefst geen ChatGPT of dat soort rommel gebruiken.
(Het zou ook leuk zijn als je erbij zet wat je gebruikt hebt om tot het resultaat te komen)
Oh ja. Op een geborstelde RVS plaat, een ouwe zaklamp en een Samsung . . . uhh . . . telefoon.
En onbewerkt. Heb daar de ballen verstand van dus pure plaatjes.
Die draadjes ken ik wel, maar ik wilde met deze iets meer artisticiteit erin brengen.
Dus voor de bijdragers:
Maak er ajb echt iets kunstzinnigs van. Geen “normale” plaatjes posten hier. Anders wordt het 1 van de doorsnee draadjes.
Vraag jezelf steeds af: is deze foto geschikt voor dit draadje? Wees kritisch op jezelf.
Ik heb er een paar gezien die hier eigenlijk niets echt horen….
Nee joh. Ik ga ervanuit dat dit topic zichzelf wel vind. Ik vind het leuk om te zien wat anderen met hun foto’s doen. We kunnen van elkaar leren.
Dus gewoon blijven posten. Maar nogmaals aan iedereen: blijf wel kritisch op jezelf.
Om jullie wat ideeën te geven, hierbij een paar voorbeelden die ik van het internet geplukt heb. Artistiek is een breed begrip. Iedereen heeft daar een ander beeld bij. En dat is ook het mooie ervan.
De 1 houdt van moderne, de ander van renaissance kunst.