welnee, niet druk maken.
100 mensen - 100 meningen.
zeker als het “kunst” betreft .
de één krijgt een complete wegtrekker bij een rode klodder verf op het doek, de ander staat uren naar de nachtwacht te staren.
niet te veel reageren
welnee, niet druk maken.
100 mensen - 100 meningen.
zeker als het “kunst” betreft .
de één krijgt een complete wegtrekker bij een rode klodder verf op het doek, de ander staat uren naar de nachtwacht te staren.
niet te veel reageren
Ik hoopte ook op plaatjes die zo zijn zoals
Ik het bedoelde.
Maar dat schijnt toch weer niet te kunnen helaas, op een paar uitzonderingen na….
Ho ho, TS begint zelf over het diskwalificeren van foto’s langs een erg subjectieve meetlat. Neem nu dit:
Dit is het gevolg van een belichtings-keuze die ik volledig in camera maak, en dus niet het gevolg is van filters of nabewerking. Over artistieke waarde kan gedebateerd worden, ook op een beschaafde en constructieve manier, en ik ervaar het criterium dat je aan filters of nabewerking moet doen om hier te mogen posten dan ook als nodeloos begrenzend.
Merk dus op dat ik alléén reageer, en on topic nog al wel, op een stelling van de topicstarter. Medunkt dat dat de centrale functie is van een forum.
Je zou kunnen beargumenteren dat in een topic wat vol staat met wazige, filter-heavy en geshopte foto’s een platte scherpe productfoto nu net
is.
Dat was nu precies het punt van zowel Duchamp als Warhol.
Voor wat het waard is: Sony Alpha 6000 met een 30mm plastic fantastic macro lensje er op, gekoppeld aan een Mac. Enige nabewerking die ik ooit doe is uit de standaard Photos applicatie van de Mac.
Je krijgt gelijk!
Toedels.
Niet echt artistiek of bijzonder maar zelf vind ik deze twee erg leuk gelukt. Geschoten met een iPhone 15 Pro icm een spiegeltje.
geweldige foto’s. meen ik serieus. weer eens iets anders.
Dankjewel!
Gaaf. Weet je wat ik had gedaan? (Maar da’s persoonlijk)
De eerste foto recht gezet. Strak in beeld. But I like the idea.
Ik vind ze prachtig!
Recht is zo zaai !
Ok. Wat is hier kunstzinnig aan precies?
Dit is meer bewerkt. Ik vind dit minder mooi.
Poging 3. Ik weet het, kunst is niet aan mij besteed als artiest.