Artsmak

Een hele bandenparade ineens aan @artsmak verkocht.
Douwe is zeker een aanrader, temeer omdat ik in alle vroegte de verkeerde band in het pakket heb gestopt dit is door Douwe perfect rechtgezet. Bedankt voor de medewerking hierin! Tit een volgende :+1:

2 likes

Afgelopen week een horloge morgen verkopen aan Douwe.
Goede en snelle communicatie en vlotte betaling.
Zeker een aanrader!

1 like

Zojuist een horloge van Artsmak binnen. Communicatie vlot en prettig, zoals het heurt. Verzenden idem, niks mis mee.

1 like

Het is altijd gokken, wie krijg je op de stoep, moet ik het zilveren servies wegleggen en de autosleutels van de 3e hands Dacia verstoppen? :wink:

Vanavond Artsmak over de vloer gehad. Vriendelijke vent, prettig zaken mee te doen, en zeer voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

Een prachtig horloge overgenomen van @artsmak, prettige communicatie zowel voor als na de verkoop. Nogmaals bedankt, ik ben enorm blij met het horloge!

1 like

Een prachtig horloge in complete nieuwstaat gekocht van @artsmak, prettige communicatie zowel voor als na de verkoop. Aanrader!

1 like

Een mooie Oris gekocht van Douwe. Alles verliep soepel, dus absoluut een aanrader!

1 like

Vandaag onder het genot van een kopje koffie een leuke deal gemaakt met @artsmak . Prettige en snelle communicatie en Douwe was zeer flexibel met het afspreken van een tijd en plaats. Zeker een aanrader dus! :+1:

1 like

Met Rutger -Rmen9- vandaag contact gehad en deal gemaakt. Beslist aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan Douwe, fijne communicatie en vlotte afhandeling. Absolute aanrader!!

1 like

Dit keer een horloge verkocht aan @artsmak.
Snelle en prettige deal. Tot een volgende Douwe :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @artsmak . Snel zaken gedaan en keurig betaald en 15,- aan het goede doel overgemaakt op mijn verzoek! Super dus!

1 like

Hele leuke ruil gedaan met Douwe @artsmak. Snel, duidelijk, geen gezeur…zeker voor herhaling vatbaar!

Eric PP is oke!

Seiko Solar van Artsmak overgenomen. Vandaag binnen gekomen.

Zeeer goede prijs, nette verpakking, vlotte communicatie en snelle verzending. Kortom zeker een aanrader!!!

:star::star::star::star::star:

„Gedealed“ met @artsmak!

Absoluut top!

Een aanrader​:+1:t3::+1:t3:

1 like

Afgelopen Zaterdag de Tudor black bay red mogen overnemen van @artsmak.
Ik was al weer een tijdje op zoek naar dit model en Douwe had een mooie te koop, dus snel de deal gemaakt.
Zeer prettig persoon om zaken mee te doen, ook bod hij aan om mij tegemoet te komen in de reisafstand,waarvan ik graag gebruik van heb gemaakt.

1 like

Snelle deal met @artsmak gedaan snelle en goede communicatie aanrader

1 like

Gisteren een leuke afspraak onder het genot van een kop koffie gehad met Douwe.
Hele fijne vent en prettig in communicatie. Zeker een aanrader!