Gaat een flinke jongen worden!
Dit geel is iig een stuk beter.
Wat zou ik één van deze horloges graag willen passen en reviewen. Als liefhebber van de iets grotere modellen lijkt dit echt iets voor mij.
Moet je doen en wellicht dan toch weer verder met je Youtube kanaal.
Welke? xD
Sorry,… wellicht dat ik me dan toch vergis, maar volgens mij hebben we het daar weleens eerder over gehad.
Natuurlijk wil ik wel reviews maken op video. Laten we dit doen: wanneer ik dit horloge weet te bemachtigen. Gekocht of niet, dan maak ik een review en plaats ik hem op horloge forum. Nog sterker, dan maak ik misschien wel vaker videos. xD
Eduardo?
Nee, he?
Only funny for those who know😂[quote=“Chillekasper, post:47, topic:216292”]
forum
[/quote]
Leuk dat er weer een custom naar je onderweg is. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.
Als je echter de bedoeling hebt om AS in dit land te gaan vermarkten, waar je website de schijn van wekt, heb ik commentaar van een geheel andere orde op dit ontwerp. De vraag is dus of je het wilt horen.
Hee, @charlesb52, nog even over dat Branding is our middle name. Als je die frase houdt moet je de quotes weg doen, want “Branding” slaat nergens op.
Maar je bent een verkoopkanaal voor horloges aan het opzetten, en geen marketing bureau. Derhalve zouden horloges, ontwerp of kwaliteit je middle name moeten zijn, en niet “Branding”.
Want eerlijk gezegd, wat je daar suggereert is dat die horloges maar gelul zijn en dat je gewoon goed bent in het vermarkten van de merken. Het laatste wat ik op een productwebsite zou noemen is branding.
Jij gaat lekker Chris.
Ik ben het wel met je eens. Een tip voor @charlesb52 is ook om al het Engels even te laten checken, want er staan zinnen tussen waar ik droevig van werd.
Mooi dat je horloge bijna klaar is! 48x52mm is wel een kanon zeg.
Je drukt het netjes uit. Laat ik eufemistisch zeggen dat dit stijltje niet helemaal mijn ding is, als het ware. Erredibi en AS vinden in mijn geen klant. Ik bedoel, serieus, gast, een driehander met een hoogte van bijna 17mm… What. The. Fuck. Had daar nou niet even een mm of drie vanaf gekund? Of twee dan toch. Dat de oppervlakte vanaf de maan zichtbaar is, prima, Italianen hebben de laatste 20 jaar blijkbaar compensatiedrang, en ontwerpen allemaal enorme chunky horloges. Wellicht heeft dat er mee te maken dat het allemaal mamma’s boys zijn.
Uit een artikel in het AD:
“Zelfs de Italiaanse Hoge Raad heeft zich uitgelaten over het ‘mammismo’ van Italiaanse mannen. Volgens een arrest uit 2014 is een ‘overdreven emotionele band’ tussen de man en zijn moeder een gegronde reden om een huwelijk te ontbinden.”
Bedankt voor het kritisch meekijken en adviseren; zal het Engels nógmaals laten corrigeren!
Ja, die grote maten hè… Allessandro is gewoon een prettige vent en typische styling.
Ik ga er echt niet veel op verdienen maar het is wel een aangename bezigheid.
Heerlijk vind ik het om iets persoonlijks te hebben, zo ook de custom horloges. Net zoals m’n custom motor btw die nu in de Motoplus staat, maar dát is weer een ander verhaal !
Afgelopen drie weken in de Italiaanse Abruzzen, Marche en meer, kwamen we (m’n vriendin Monique en ik) met onze motoren onderweg toevallig op een motortrefpunt. In totaal twéé zelfrijdende vrouwen!!!
Een vriendelijke Italiaanse motorrijder vertelde dat ook het motorrijden een mannenaangelegenheid is in dat gedeelte van Italië… Macho’s voorop en de vrouwen, als meisje-meisje, achterop!!
Maakte Monique wel de blits met een rit van 1500km+ achter de rug op een Ducati, haha!!!
Terug op de horloges; marketing zal ik idd van de voorgrond weghalen!!
Bedankt nogmaals voor het meedenken!!!
1500km op een Ducati… Pff… Ik moet zeggen, of ze is een masochist, of ik neem m’n petje af.
Hoe ouder ik word, hoe meer ik naar een Goldwing neig voor dat soort ritten. Maar gegeven negen van de tien Ducs die mensen hebben zou ik het niet doen. Tenzij ze een adventure fiets met fatsoenlijk gelzadel heeft.
Even off topic; allebei basic, Sportster XR1200 en Ducati S2R800:
En ón topic hoop ik snel war vorderingen van de AS te kunnen posten; gelukkig lugless zodat ie íetsje kleiner valt😉!
Behalve de goede punten die jij nu aandraagt ben ik van mening dat je website niet heel erg overzichtelijk is. Wanneer je een product wilt aanbieden dan zou het product “in your face” moeten zijn. Ik bespeur dat er veel tijd en aandacht naar tekst gaat. Maar ikzelf als consument zou afgaan op de “looks” van je horloges.