Tof tof tof
Wanneer we kijkje namen naar bijvoorbeeld de website van Rolex dan zie je gelijk al dat ze direct “in your face” een horloge showen. Dat is heel sterk. Ook heel simpel kun je op meer drukken voor meer informatie. In jouw geval zou je dat dan kunnen linken aan een informatie pagina (met meer foto’s) en een koopportaal.
Dank je!!
Ga ik bekijken!!!
Leuk om de verschillende fases te zien!
Hoe zit het met de achterkant / wapen? Ook nog veranderingen?
Leuk om te volgen:ok_hand:
De californian wijzerplaat is na veel overleg (veel taal-misverstanden, Italië ) klaar in de juiste kleur!!
Ik vind die schroefgaatjes (en straks zichtbare schroeven) zo jammer. Zou voor mij een no-go zijn.
Wat is de link met Maastricht? En mijn persoonlijke smaak qua horloges gaat duidelijk een heeel andere kant uit.
De link? Hij is speciaal voor míj!!!
En jij bent Maastricht ?
1/120.000ste wel, haha!
Dan had de tekst kleiner gemogen
Sja,
Het is minder erg dan die Meistersinger limiteds van steden waar ze zo’n lullig zwart silhouetje op de achterkant zetten, want hier zit tenminste geen enkele knullige verwijzing naar een triviaal punt over Maastricht in.
Maar evengoed had ik 'm geen editione Maastricht genoemd. Hij is geel, godbetert, terwijl het stadswapen rood is.
Met een ster.
Zo’n brok van een horloge, en dan spatwaterdicht? Kunnen ze daar niet iets met een pakking doen? Ik vind dat pover.
Ik zie toch echt 30 ATM op de caseback staan - ik vermoed dat ‘ie dan ook wel wat meer water dan enkel wat spatjes aan kan.
Groet, Vincent
Hahahahaha… .30m vs 30 ATM! Natuurlijk!
@charlesb52, ik heb niets gezegd, mijn excuses. Da’s niet pover, da’s godsamme exact de juiste waterdichtheid voor een bonkige Italiaan. Excuses, excuses, dat zal mij leren om voor de koffie te spreken.
En nu ik het zo terug lees was mijn post over de vlag van Maastricht geen oproep om iets aan die dial te doen hoor, ik vind 'm wel cool. Ergens doet ie me aan Dingemans denken. Alleen blijf ik de koppeling met Maastricht niet zien.
Toch nog even over die caseback…
Dat ‘Fatto in Italia’ - ben ik nou de enige die steeds wat anders in dat eerste woord denkt te (of wil) lezen? Dat zou pas gaaf zijn
Groet, Vincent
Ja, Maastricht…
De ErrediBi Special was “eerste ErrediBi in Nederland”, en om deze nou “eerste in Maastricht” te laten noemen vond ik niets.
Maar hij is speciaal voor mij, in Maastricht, gemaakt. Wapen van Maastricht achter, mijn lievelingskleur vóór!!
Sportzilla is natuurlijk ook in de juiste kleur!!!
Je XR blijft prachtig en straks helemaal gaaf met dit horloge Charles