Ascot met emotionele waarde

Vrijdag is mijn vader op 89e jarige leeftijd overleden. We hebben er vrede mee, want hij was echt op. Hij is nu eindelijk van de pijn en zorgen verlost.

Bij het in kaart brengen van de nodige administratie, kwam ik zijn horloge collectie tegen. Hij was niet echt een horlogedrager en “keek altijd wel naar de zon”. Zijn collectie bestaat uit horloges die je kado krijgt bij bestellingen bij Atlas for men en dat soort clubs. Op 1 na.

Dat is deze Ascot die hij zelf heeft gekocht bij de Aldi, als ik het goed heb. Dat was ook de enige die ik weleens om zijn pols heb gezien. Die heeft dus een beetje emotionele waarde en ga ik bewaren. Niet om te dragen, maar gewoon voor de herinnering.

30 likes

Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd

Gecondoleerd en veel sterkte :four_leaf_clover:. Misschien toch een nieuw bandje erop zetten en batterij erin. Dan ga je hem misschien toch dragen.

Gecondoleerd en veel sterkte.

Veel sterkte!

Veel sterkte komende tijd.

Gecondoleerd en heel veel sterkte :four_leaf_clover:

Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies. Dat een Aldi horloge zo waardevol kan worden…

Gecondoleerd en veel sterkte :sparkles:

ook wegens mij gecondoleerd en sterkte gewenst,
deze horloges zijn een mooie herinnering aan de mooie tijd met hem.

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.

Gecondoleerd

Sterkte net de verwerking van het verlies Wil :pray:
Je vader had een zonnewijzer om de pols moeten hebben! Had beter gepast :wink:

Zeer mooi, koester het. Gecondoleerd en nog veel sterkte man. Ik zou het toch overwegen om het eens te dragen, krijg je mischien toch een mooi gevoel van.

Gecondoleerd en sterkte!

Gecondoleerd en sterkte, Wil!

Gecondoleerd.
Mocht je het niet meer gaan dragen, verwijder in elk geval de batterij (als dat niet al is gedaan).

Gecondoleerd :fallen_leaf:

Gecondeleerd en veel sterkte de komende tijd!