ASCOT Weather Master 1

:SHallo forum leden,:S:S:S

Ik heb een vraag, bij ALDI is vanaf zaterdag 7 augustus a.s een horloge te koop n.l. een ASCOT Weather Master 1.
Van lullie zou ik graag weten of dit iets is, ik wil hem n.l. gebruiken voor op de Mountainbike.

Graag reactie!

Bij voorbaat dank,
Nikki Russel.

Daar kan je volgens mij geen bult aan vallen maar een Casio G-Shock is wel stoerder. :wink:

nikki russel Schreef:

Van lullie zou ik graag weten of dit iets is, ik
wil hem n.l. gebruiken voor op de Mountainbike.

Heb de folder niet meer en weet niet wat voor klokje het is (wat ie kost en kan). Maar ik vermoed dat het een ABC klokje is. Mijn ervaring met de ABC klokjes (van Casio), is dat het leuke gimmicks zijn. Ik weet niet wat je er allemaal mee wilt doen, maar de kompas is een redelijke schatting. Ook de barometer (voor weersvoorspelling is redelijk goed, slecht weer zien ze wel aankomen). Maar de hoogtemeter moet telkens bijgesteld worden voor gebruik. De temperatuur klopt ook aardig, zolang ie bijvoorbeeld over je racepak heen zit. Onder je jas enzo geeft natuurlijk geen juiste indicatie van de buitentemperatuur.

Voor precisie metingen (hoogte, richting, etc.) zou ik een GPS apparaatje nemen. En voor de baro en temperatuur zou ik een stevig stoere G-shock Riseman kiezen. Die zijn er dan ook naar de kleuren van je mountainbike of je (fiets)outfit:

Suc6!