Ascot

vandaag na precies vier weken mijn ascot symphony weer terug.

Was ie stuk? Ik moet de mijne ook nog terugsturen maar ik heb alleen een postbusadres en ik vind het een beetje vreemd het daar maar naartoe te sturen…

adres is krippl-watches
antwoordnummer45614
1040 ve amsterdam
de mijne was inderdaad stuk, liep niet meer. nieuw uurwerk ingezet

Dank je. Heb je 'm met doos en al verzonden of alleen het horloge met het aankoopbewijs en de garantiekaart?

met doos en al plus aankoopbewijs en garantie wat je allemaal weer terug krijgt na een week of vier

Dan doe ik 'm ook zo op de post.

succes

Ik heb 'm vandaag terug gekregen.
Maar er staat op de pakbon: Tested, no defect found… Dus ik neem aan dat hij vannacht, als hij op het nachtkastje ligt, wel weer stil zal gaan staan. Gelukkig heb ik 3 jaar garantie.
Maar wel irritant, ik weet nu al dat hij morgen weer terug kan en weer een maand weg is en dan is de vraag of ze 'm dan wel repareren. Ik had het defect toch echt duidelijk in de begeleidende brief gezet. Waarschijnlijk spreekt er in Amsterdam niemand Nederlands.

Wel jammer, want ik kreeg vandaag mijn Ascot oftewel de TWS Campeon weer terug.
Keurig na 3 weken en de klachten die ik had waren keurig verholpen.
De minuten teller van de stopwatch ging niet terug naar 0. Deze werkt nu weer goed.
En het glas was niet mooi afgewerkt. Dat ziet er nu perfect uit. Ik vind dit goede reclame want helaas is goede service tegenwoordig zeldzaam.

Groet,

Paul

En hij staat… stil :frowning:

Moet je hem niet opwinden…(:smiley:

Jammer! Je leest eigenlijk alleen maar positieve verhalen over de garanties van deze fabrikant. Met je andere mechanische horloges nooit deze problemen op de plek waar het horloge ligt?

Groet,

Paul
Leeuwarden

:smiley: Nee, ik heb geen soort van bermuda driehoek thuis.

Het gekke is dat het horloge nu al weer bijna een dag lang goed loopt. Geen seconde gemist. Ik heb het een tijd op beide zijkanten laten liggen en nu “plat”. Ik neem het ze eigenlijk niet kwalijk dat ze niets hebben kunnen vinden.

Wat is ook al weer een Ascot?

VrGr,

Vncnt

Het is eigenlijk een TWS:

Lees o.a.: http://www.horlogeforum.nl/read.php?8,67195,67195

Hij is weer onderweg naar Krippl, ik ben vol goede moed dat het dit keer goed gaat! Nu nog een maandje wachten…

Laten we hopen dat het nu wordt opgelost.

Groeten,

Martin

En daar is ie weer, na iets meer dan 2 weken, dat is haast Cornelius & Cie snelheid! :smiley:

Nu is het uurwerk vervangen. Dat kun je ook een beetje zien aan de schroefjes in de achterdeksel maar die liggen zo diep dat het niet stoort. En de kroon is veel soepeler, dat is een verbetering.

Ik heb er alle vertrouwen in dat hij het nu goed zal doen!

Dat is goed nieuws! Veel plezier met de TWS! Ik draag de mijne met veel plezier.

Hun service is echt netjes

Groetjes

Paul
Leeuwarden

na reparatie en 3 maanden gelopen te hebben gelopen staat mijn ascot symphonie weer stil!!!
gaat opnieuw terug voor reparatie