Vandaag horloge verkocht aan Pim @AspirantJr, een nieuw en sympathiek forumlid. Duidelijke en vriendelijke communicatie vooraf alsmede een hele leuke ontmoeting/overdracht met Pim in aanwezigheid van zijn charmante vrouw en wolk van een baby dochter. Kan Pim dan ook van harte aanbevelen.
Graag gedaan Pim, was leuk jullie te ontmoeten.
Hele leuke horloge deal gemaakt met Pim, veel geduld en uiteindelijk toch sneller dan verwacht alles afgerond. Thanks daarvoor en voor mij zeker voor herhaling vatbaar dus een aanrader
Dank je wel Luuk! Veel plezier ermee !
Gisteren een horloge gekocht van Pim. Communicatie snel en duidelijk en goede ontvangst bij hem thuis. Kan het kopen of verkopen met Pim aan iedereen aanbevelen!
Dank je Maarten. Veel plezier ermee
Vandaag een mooi horloge opgehaald bij @AspirantJr .
Twee weken geleden al het eerste contact gehad en na de nodige afwegingen bleek Pim afscheid te willen nemen van zijn, zo goed als nieuwe, 116000. In zijn pb’s had ik een eerlijk verhaal over het horloge en reden voor verkoop gehoord en dit bleek in real life zeker niet overdreven; alles is uiterst correct verlopen.
Dus voor mij een prettige deal met een betrouwbare verkoper!
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Mooi dat hij goed terecht is gekomen!