Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

Een colt voor 3381 :thinking:

Wel een klein modelletje toch?

Was er een prijs geweten voor de gele emergency?

Ziet er wel uit als een emergency met zwarte bling bling steentjes in de bezel. Je moet er maar net van houden.

1 like

De steentjes zijn mij niet echt duidelijk . Als dit zo is is dit iig een no go. Ik gokte op zwarte bezel.

Ik vraag me trouwens af of het wel een emergency is… Is het geen cockpit?

Ik ben niet heel erg bekend met het assortiment van Breitling, ik heb slechts wat foto’s gemaakt. Kan me niet herinneren dat ik iets met steentjes heb gezien maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen

1 like

Cockpit B50 boutique edition. Ik denk dat de versie op het plaatje de versie met de diamanten is.

2 likes

Lijkt me toch geen zwarte lugs en case te zijn op de foto. De linker vind ik wel best ok iig.

Die linker is inderdaad wel mooi.

1 like

Nu zijn we uitgepraat. Het doek is gevallen. :sob:

Had niet meer verwacht eigenlijk. PVD, steentjes en andere wanstaltige modellen

Die Rattaprante is een uitzondering

Het is niet voor niets een outlet :wink: haha

Nog 2 b50 ‘s te zien. 1 op canvas en de andere op mesh. De rechter van de 2 lijkt wel ok. Maar kan onvoldoende inzoomen. Wordt het te wazig. Maar deze lijken dan weer een lelijke bezel te hebben.

Dat krijg je met die nieuwe CEO. Dik verhogen die prijzen, dan zijn we vanzelf meer “premium”! Yup. :no_mouth:

1 like

Bizarre prijs (!)

1 like

…behalve dat die Rattrapante geen Rattrapante is…

:sunglasses:

Ze krikken de prijs aardig op om daar outlet korting op te geven en dan nog is die bij de AD nog goedkoper.
Heeft toch niks meer met outlet te maken, denk dat ze gewoon hopen op een stel onwetende toeristen met te veel geld die denken dat alles daar een koopje is.

3 likes

Met jou reputatie verbaast me dat niets :crazy_face::+1:t3:

1 like

:thinking::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like