Aspirerend Breitling bezitters hold your horses! Update: inclusief foto's van het aanbod

Niet?

2 likes

als die 6k nog eens door midden gaat, dan heb je voor 3k wel een hele mooie!

1 like

Nope… Maar ik begrijp je verwarring/gelijkenis wel.

Het gaat hier om de Limited Edition die vorig jaar is uitgebracht ter ere van de reis rond de wereld met enkele DC-3 toestellen. Dat zie je aan de goudkleurige datumaanduiding (ieniemienie zichtbaar op de winkelfoto’s). Kijk ook maar naar het bordeaux roden piloten logboek dat erbij ligt. Getekend door een van de piloten en onderdeel van de set.

Het is de 46mm uitvoering van de Navitimer met B01 manufacture uurwerk. Deze:

Toch voor 6k een mooie kans om een nieuwe LE van 500 stuks te scoren die overal is uitverkocht. Mij is 46mm te fors, voor de rest (ontwerp, uurwerk, LE, verhaal en set die eromheen zijn bedacht) vind ik het een topper!

Mooie sneeuwwitte zondag verder!

7 likes

Haha, Bob, ouwe snoeperd… Voor 3k ga je die nie, never, nooit vinden vrees ik… tenzij die door een tractor is overreden :grimacing:…

Cheers

1 like

Emergency is ook leverbaar in bling uitvoering:

Scherp! Was niet van dit model op de hoogte

1 like

…da’s niet zo gek met een oplage van 500 stuks wereldwijd. Die kom je maar zelden tegen. Ik heb een beetje een zwak voor gelimiteerde en speciale edities dus vandaar dat deze gek :crazy_face: een blik van herkenning had.

Cheers

2 likes

Dat was niet op alle modellen, slechts een paar achterin de hoek

jammer.

als er een buitenkansje is, dan ben ik erbij Otto :slight_smile:

1 like

Ben in t outletcenter. Paar modellen gepast. Helaas geen Colts of breder aanbod Aerospacers. Ze hebben vooral veel duurdere modellen liggen, maar zeker de moeite waard.

1 like

Ook echt interessante aanbiedingen of valt dat nog tegen?

Ik was even bang dat mijn Superocean II voor 1500 te koop zou zijn maar daar hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn. Een beetje wassen neus outlet dit.

Nee dat gaat hem niet worden

Sorry, maar wat vind ik die moderne meuk van Breitling toch foeilelijk en te groot behalve dan die ene Navitimer! Doe mij maar zo’n old Navitimer met kleinere kast, in mijn mening de enige werkelijk mooie Breitling. Echt zielig hoe zo’n gerenommeerd merk de afgrond in gaat! :sob:

Sommige nieuwe modellen vind ik dan weer een stap in de goede richting

4 likes

Haha ik moet eerlijk zeggen dat die modellen inderdaad weer de goede richting op gaan, echter vind ik zowat alles wat in de outlet staat gewoon smaakloos :unamused:

1 like

Er zal een reden zijn dat ze in de outlet staan he :wink:

2 likes

Wel interessant dat zeker wel. En er komen binnenkort meer modellen bij zei de verkoopster.

Geldt niet voor alle winkels/merken…

Shop meestal bij Just Brands voor PME, en Vanguards en zie dezelfde kledingstukken in Apeldoorn in de winkel hangen. Maar dan zonder de standaard 30% korting… en mijn confectie-maat vind ik daar zelden.

Bij Petrol daarintegen heb ik wel eens kleding gekocht die van mindere kwaliteit was. Maar wellicht is dit standaard bij dit merk.

McGregor kwam bij mij altijd al schreeuwerig over… maar vandaar dus.
Bij Ralph Lauren zal dit dan ook wel gelden.

Bataviastad is gewoon een dagje uit…
En slecht kan het niet wezen, busladingen Chinezen worden er heengebracht.

Die groene is mooi! En die witte een homage aan de klok van @25tien of van @BG1 :rofl:

1 like