Astonmartin (td/tu)

Komt afspraken niet na, geen pro-actieve communicatie.

Omdat ik zie dat het topic over vinrouge is verwijderd omdat er kritiek was over de hpeveelheid info die geboden werd heb ik de behoefte om mijn eigen kritiek op een koper uit te breiden. astonmartin is al een maand niet meer online geweest dus ik vermoed dat hij het forum links heeft laten liggen maar geef toch nog wat info over wat er gaande was voor ik het kwijt ben. Overigens weet ik van een ander forumlid dat zijn ervaringen met astonmartin ook alles behalve “soepel” waren maar die meldt zich dan eventueel nog wel.

Ik had 2 horloges te koop staan waar astonmartin interesse in had maar hij had niet direct fondsen tot zijn beschikking. Ik heb toen aangeboden om de 2 horloges 2 weken op gereserveerd te zetten waar hij blij mee was.

Na 2 weken geen geld onvangen ondanks toezegging dat het dat weekend zou worden overgemaakt. Ondertussen moest ik een weekje het land uit en ging ik er van uit dat na die week het geld zou zijn ontvangen, wat niet het geval was.

Wederom een toezegging dat het geld zou worden overgemaakt in het weekend wat niet is gebeurd. Ook ontbrak het aan pro-actieve communicatie, er kunnen immers dingen gebeuren maar niets van dat al. Ondertussen zijn we ruim een maand verder en heb ik van mijn kant de verkoop geannuleerd omdat ik er genoeg van heb er constant achteraan te moeten zitten en ik vind dit gewoon geen manier van doen.

Zo heeft hij mij ook exact behandeld!

Gelukkig het desbetreffende horloge voor 4 tientjes meer verkocht op een andere site.

Ik heb nog steeds mn geld niet terug. Ondanks eenpoging van Aston Martin een heel poos later weer niets na beloften. Ben gewoon mijn geld kwijt dus.

Niels

En ook even openbaar.

Hoi Niels
Ik heb je via het nieuwe forum nog opgezocht maar kon niks meer vinden voor wat betreft berichten of wat dan ook.
En had inderdaad de hoop dat je een bericht zou sturen.

ps.
Als je niet kan reageren doe dat dan even onder je oude account,want dan kan je wel een pb sturen.

Top! Na een paar jaar alsnog goedgekomen. Heeft iig ook geholpen dat ik mij opnieuw op het forum aangemeld heb :smile: . Mijn oude krijg ik niet meer werkend nl.
Ik kan mijn vorige post dus herroepen, dus bij deze: dank Martin! Positieve verrassing!