Even ter info: Mooie site van Bensontrade daar niet van!.
Maar de info die wordt verstrekt is niet altijd even correct!
Komt ie: Omega seamaster Planet ocean type 22015100 dat is dus het 42mm type! wordt verkocht onder de noemer 45.5 mm uitvoering .Type foutje? daar ga ik maar vanuit.
Maar je zal hem maar bestellen en dan toch niet de goede maat krijgen! ik vraag mij af hoe dat wordt afgehandeld. Zal wel loslopen daarniet van.Maar toch…
Gewicht 160 gram klopt ook niet moet ongeveer 200 gram wezen.
Mij PO in 45.5 mm weegt al met 2,5 schakels minder 212 gram!
Juweliersprijs 3499 euro? NOT! overal maximaal 3300 euro en dat is ook de advies prijs van Omega zelf! waarom nu daar 200 euro bovenop leggen is mij een raadsel.
Als Omega een advies prijs geeft van 3300 euro (feit) kan je in mijn ogen daar echt nooit boven gaan zitten , doe je dat wel dan heb ik zoiets van aha laat maar…:X
Hem dan weer aanbieden voor 3299 tja ahum…leuke korting…zo lust ik ze ook wel!:o
Het is een internetbedrijf en dan verwacht je juist aantrekkelijke prijzen, overhead, personeel, geen winkelpand? dit zie je dus niet terug in de prijzen.
Hanteert gewoon dezelfde prijzen als de juwelier, bij de juwelier is tegenwoordig ook een leuke korting te bedingen. Tja de crisis slaat ook daar toe dus geven je echt een leuke korting.
Bensontrade hanteert prijzen die gelijkwaardig liggen met de winkelprijzen een bedrijf dat via internet zijn goederen aanbiedt daar verwacht je dus aantrekkelijke prijzen van, nou ik zie het er niet in terug!
Des al niet te min… is het een leuke site om over te surfen…ik hou het maar bij surfen…
Uiteraard doet het niets af aan het feit dat ze een goede service verlenen maar daar gaat het ook niet over.
Een Lexwatch of WWWien , wat ook internet bedrijven zijn hanteren dus wel zeer aantrekkelijke prijzen. Zeer zeker in het hogere prijs segment.