Astos horloges

Wat vinden jullie van de astos horloge’s gr bigT

Gebruik kortingscode Joey50 voor 50% korting op je Astos watch

Het is goedkoop chinees spul.

9 likes

Welkom op het forum, leuk dat je je even voorstelt. :wink:

Nooit van Astos gehoord. Zo te zien het zoveelste mode/plakmerk. Geen info over merk/type uurwerk, behalve dat het automatisch is. Lelijke modellen overigens, maar ieder z’n meug.

2 likes

Welkom bij de club.

1 like

Is er een voorstel topic

Niet voor Astos.

7 likes

Thx man … heb wel een hele nest horloges en wil nog uitbreiden

Koop wat je leuk vindt maar niet te veel onbekende merken. Anders blijf je kopen ze zo goedkoop zijn.
Voor hetzelfde geld koop je Seiko/Citizen/Orient merk horloges.

1 like

Doe het niet!

Het dragen van een ASBESTOS-horloge geeft je toegang tot een exclusieve club van mensen die een stuk exclusief stukje kunst om hun pols dragen.

Maar is toch wel erg exclusief als ik dit zo lees!

Die deuren en mogelijkheden op de juiste plaatsen opent.

Je kan er zelfs deuren mee openen! Wel alleen op de juiste plaats.

1 like

6 likes

image

8 likes

Nooit van gehoord :joy:

1 like

Liever een flesje bier.

1 like

Zodra Joeybravo er aan gerelateerd is moeten alle alarmbellen toch afgaan?

afbeelding

4 likes

Zien er goedkoop uit… kijk naar de bandaanzet…

1 like

Als ik die webshop zie dan gaan bij mij alle dropship alarmbellen af. Houd rekening met een levertijd van tenminste een maand en een teleurstellende kwaliteit (bijna alle afbeeldingen zijn renderingen en geen daadwerkelijke foto’s). Nergens wordt gespecificeerd welk uurwerk wordt gebruikt, voor een Quartz horloge maakt dat vaak niet veel uit, bij een automaatje loop je het risico een klok te krijgen die met geen mogelijkheid op tijd blijft lopen. 100-150 euro voor een automatisch Miyota of Seiko uurwerk is een mooi koopje, voor een slecht Chinees uurwerk (er zijn ook best goeie Chinese uurwerken) is het echt teveel.

1 like

Manmanman, gevolgen van het HF.

3 likes

Mensen die dit kopen lach ik echt uit :rofl:

Aliexpress horloge met opgeplakt logo patsboem van 10 euro naar 150. Zit een uurwerkje in van 10cent

Een ongelagerd pen anker uurwerk loopt nog beter

MAAR WEES SNEL! BIJNA UITVERKOCHT!

De afwerking van astos is echt lachwekkend slecht het is echt dikke vette puin :rofl:

2 likes

Erg harde watches ah neef. SO naar Joey Bravo voor deze.
Peace, big D :sunglasses:

On a serious note: qua design niet mijn ding, kwaliteit kan ik niet echt over oordelen. Het lijkt een “plakmerk”. I.e., een goedkoop horloge waarvan de prijs wordt opgeblazen door associatie met influencers. Maar als jij het mooie horloges vindt dan moet je er gewoon eentje kopen :). Denk alleen dat als je echt een collectie wilt gaat opbouwen beter kunt kijken naar bijvoorbeeld Seiko of Citizen. Dit is kwalitatief veel beter voor ongeveer dezelfde prijs. Succes!

Is die Joey Bravo niet die gast die een paar maanden terug Rotterdam op z’n hals haalde doordat hij met z’n Lamborghini over de Kop van Zuid aan het scheuren was?

Edit: ah video gevonden
https://youtu.be/b16WLjC-YZY

1 like