Wederom is een horloge van Christiaan geveild ten bate van een goed doel. Het is goed om te zien dat deze traditie voort blijft bestaan.
PERSBERICHT:
Op zaterdag 29 juni is tijdens het Cure for Cancer gala in Grand Hotel Huis ter Duin Noordwijk een veiling gehouden waarbij de opbrengsten volledig ten goede komen aan onderzoek naar en bestrijding van prostaat- en nierkanker.
Christiaan van der Klaauw Astronomical Watches had ten behoeve van de veiling het allereerste exemplaar van de nieuwe Ariadne gedoneerd. De Ariadne, één van de bekendste creaties van Van der Klaauw, is een chronograaf waarop behalve tijd en datum ook de maanfase zichtbaar is. Dit eerste exemplaar is voorzien van de nieuw ontworpen wijzerplaat waarop speciaal voor de Cure for Cancer veiling een uniek zilverkleurige ‘Klauwen Zon’ is aangebracht (zie foto).
Onder de deskundige leiding van Jop Ubbens, directeur van veilinghuis Christies, werd het horloge geveild voor het astronomische bedrag van EUR 38.000,- waarmee het de hoogste opbrengst van de avond genereerde.
EINDE PERSBERICHT
Er is ook een YouTube filmpje van de veiling van het horloge:
Een solidair initiatief om zo’n solide Christiaan van der Klaauw horloge voor het goede doel te veilen.
Derhalve siert deze van der Klaauw niet alleen de pols, doch ook de Mens!!
Een solidair initiatief om zo’n solide Christiaan
van der Klaauw horloge voor het goede doel te
veilen.
Derhalve siert deze van der Klaauw niet alleen de
pols, doch ook de Mens!!
Orologio Signaturis Temporis.B)-
+1, als “fan” van Christiaan en drager van een Mondial. Alle respect (tu)
Als het eenmaal voor een goed doel is leveren sommige dingen enorm veel geld op.
Vorig jaar een Breil gedoneerd vanuit de zaak aan de ZOA, leverde geloof ik 3 duizend euro op…
Altijd goed dit soort gala’s! Mijn vader sponsorde ook op dit gala en heeft nog een servies incl. eigen logo/familie wapen voor 12 personen aangeboden. Ging weg rond de 10.000,- dacht ik.
Er kan niet genoeg onderzoek gedaan worden naar dit soort ziektes.