Kent er iemand in regio Rotterdam / Utrecht een atelier of een juwelierszaak die de metalen band van een Cartier tank eruit kan halen?
Sorry, bedoelde de Cartier tank!
Meeste Santos banden zitten met een pen / huls aan de kast gemonteerd. Dit kan in de loop van de jaren erg vast gaan zitten en dan moeilijk te demonteren.
Was even snel naar Siebel gegaan, maar werd geweigerd, horloge was te duur… echter, jij hebt het over een fatsoenlijke juwelier natuurlijk. Als iemand er 1 kent, graag.
Die zijn al veel te snel bang…
S en C ligt toch in Rotterdam en Utrecht?
Die verkopen ook Cartier.
Ja, ik denk dat ik maandag daar even langs ga.
Eigenlijk kun je dit nog makkelijk zelf
Maar weet niet of je dat aandurft?
Zie dat de springbars best mooi blootliggen.
Wil je een leren band erop zetten?
Wat een geweldig systeem. Zouden meer merken moeten doen. ( t is net cup a soup om 4 uur. )
Ik vind het ook een intuïtief systeem, erg vriendelijk voor de gebruiker ook. En niet van die lelijke staafjes bij de easy removable bracelet…
Krijgen we helaas geen vragen/verhalen meer over: mijn springbar is weggesprongen, wie helpt mij aan nieuwe.
Ik denk ook niet dat Cartier doelt op technisch onderlegde klandizie Hufterproof hebben ze het gemaakt.
Heb het geprobeerd, maar kreeg geen enkele tool in dat gaatje. Eentje lukte soort van wel, maar kreeg de speingbar er niet uit. Yes, ik ga een leren bandje erop doen.
En gewoon wat prikken met een cocktailprikker? Ik gebruik werkelijk alles in huis om ze te verwijderen, zo ook platte schroevendraaiers Wel opletten voor schade uiteraard.
De truck is om van helemaal naar buiten (zo ver mogelijk in de hoek bij de poot) naar binnen te bewegen als je de hals te pakken hebt. Maar dat hoef ik je denk ik niet uit te leggen.
Persoonlijk zou ik er geen truck voor gebruiken, maar hé dat ben ik. Je zet er i.i.g. wel lekker wat gewicht tegen aan, dan moet het in principe goed komen.