Atemporal

Hi allen,
Perfecte deal voor een 20 mm Sharkmesh met Lars. Goede communicatie en perfect geregeld qua verzending. Een aanrader!
Groeten,
Marc

Wou dat ik zo’n topic had met alleen maar positieve geluiden …

Maar het is je gegeven ! Top !!

Thanks Albert

Mooie meshband gekocht van Lars. Snelle verzending en prima band.(tu)

Het is goed zaken doen met Lars.
Na prettige mailcontact, afspraak gemaakt en supersnelle betaling van aankoop.

Super…

Mooi horloge van Lars gekocht, goede communicatie en horloge in perfecte staat. Een aanrader! :+1:

1 like

Ook hier niets dan lof. Horloge gekocht van Lars voor een nette prijs, fijn contact, snelle afhandeling en goed verpakt gepost.

Een horloge gekocht van Lars. Aanrader. Correcte onderhandeling, prima communicatie, vlot verzonden en horloge in staat zoals besproken.

Mocht je het na de vorige posts in dit topic nog twijfelen : Hoeft niet. Prima handelen met @larsvdberg

1 like

Super 18 mm mesh ontvangen, precies zoals beschreven en eigenlijk nog beter. En dat voor 8 euro incl. verzending. Top.

1 like

Nou heb ik de juiste te pakken!!

Ook hier een zeer vlotte en correcte afhandeling met Lars bij aankoop van een bandje van hem.

Aanrader!!

1 like

Bedankt Lars, mesh band 22mm ontvangen en zit perfect, mooie goede kwaliteit band.

1 like

Supersnelle deal, prettig contact. Aanrader!

1 like

Heb bij Lars een Seiko gekocht naar alle tevredenheid. Horloge voldoet zoals aangegeven in de omschrijving, was goed verpakt en een snelle levering. Contact via de mail was ook prima en hij reageerde snel. Toppie :thumbsup:

1 like

Mooie zwarte travel box gekocht voor 8 horloges.
We waren het snel over de prijs eens.
Binnen 2 dagen in huis.
Ik blij.

Goeie communicatie !!

1 like

Ik was de gelukkige die van Lars een Seiko-waardebon mocht ontvangen, die hij hier zeer genereus aangeboden had. Eén mailtje, twee dagen later lag de bon al in de bus. Lars, ik vind het supertof dat je zoiets doet, alle hulde en bedankt!

Groet,

Dick

1 like

Horloge(reis)doos gekocht van Lars. Vlotte en soepele deal, snelle verzending, super verpakt. Prima!

Ook hier zeer goede ervaringen met Lars gehad! Topper wat mij betreft.
Vlotte communicatie, duidelijk en to the point, en snelle betaling ook.

Groeten, Matthijs

1 like

Vintage bandjes bij Lars gekocht.
Lekker snelle zaken gedaan naar goede tevredenheid!
Lars bedankt!

1 like

Ook vintage straps gekocht van Atemporal. Dit naar volle te tevredenheid. Zou zo weer zaken doen.

1 like

Met Lars is het fijn en vertrouwd zaken doen, snel en duidelijk dus: AANRADER!

1 like

Ook hier een bandje gekocht van Atemporal, prima zaken doen!

1 like