Atemporal

Vanmiddag horloge gekocht van Lars, prima en zeer snelle deal (om de hoek☺)
kan alle hier boven genoemde reacties alleen maar beamen, top gozer!

Dankzij Lars (@Atemporal) nu een leuke Union aan de pols. Goede communicatie en snelle verzending: top! :ok_hand:

Goede & vlotte service van Lars.
2,5 Week geleden een leuke vintage strap gekocht. Bleek de 1ste een kneusje en niet in orde te te zijn. Lars stuurde de volgende dag direct een andere op. De 2e helemaal mooi en in orde.

1 like

Sharkmesh van Lars gekocht. Snelle communicatie en prima verzending.
Twee dagen later banden in de uitverkoop. Krijg toch het verschil terug. Toppie!

Casio horloge gekocht van Lars, prima communicatie en snelle verzending. Altijd prettig om zaken te doen met Lars. Een absolute aanrader!

Mooie shark mess gekocht van Lars. Snel binnen! Mesh band op maat maken was mij onbekend, maar na een mini cursus ‘‘band knippen’’ :grin: van Lars, ben ik weer een ervaring rijker :smiley: En zit de band inmiddels als gegoten om de pols :thumbsup:

Toppie dus!

1 like

zo slordig geknipt ja?

haha, moest ff denken, maar je hebt gelijk hoor :grinning:

MESH MESH MESH MESH MESH MESH :laughing:

Zojuist de Seiko Padi mogen ontvangen.
Heldere communicatie, perfect omschreven, perfect ontvangen.
Fijn zaken doen met Lars.

1 like

Vorige week een Seiko Blue Lagoon gekocht van Lars (heeft hem voor mij gekocht in Hong Kong)
zeer snelle levering met met privé koerier😉. Lars nogmaals bedankt.

Deze week een Seiko Turtle gekocht van Lars. Perfecte communicatie van begin tot eind, zeer zeker aan te raden! Graag een volgende keer weer. Bedankt Lars!

Twee bandjes gekocht van Lars, top!!
Goede en snelle communicatie
Bedankt @Atemporal

1 like

Op snelheid valt de deal nauwelijks te kloppen die ik met @Atemporal had. Bleek op 1km van me te wonen. Horloge overgenomen naar alle tevredenheid: was in superstaat met alles erbij wat hij vertelde. Goede afspraken en communicatie, aanrader!

1 like

Een horloge verkocht aan @atemporal via een snelle deal. Via PB snel tot een goed eindresultaat gekomen. Betaling volgde snel. Al met al een prima deal van mijn kant.

Onlangs een horloge gekocht van Lars, duidelijke communicatie en snelle verzending.
Horloge was goed verpakt, kortom een prettige gang van zaken!

Maandje geleden de SBDC051 overgenomen van @Atemporal. Het horloge was exact zoals beschreven. Snelle reacties heen en weer en alles netjes afgehandeld. Ben erg tevreden met de gang van zaken en uiteraard de jongste telg binnen de collectie!

Zulu bandje overgenomen van @Atemporal. Snelle, duidelijke communicatie en snel verzonden. Dank je!

Zojuist een horloge mogen overnemen van @Atemporal en ook in hem een zeer gewaardeerde mede HF-er gevonden, die spontaan bereid was om ons wat later op de avond nog even te ontvangen voor de overdracht. Uitstekende ervaring geweest, waarvoor nogmaals dank en anytime again Lars!:ok_hand:

2 likes

Onlangs een Seiko van @Atemporal overgenomen. Horloge zoals omschreven, snelle verzending en duidelijke communicatie. Een aanrader om van te kopen!:+1: Lars bedankt.

1 like

Van Lars aka @Atemporal een heel mooie asymmetrische Seiko overgenomen :wink: .
De communicatie was sympathiek, de verzending snel, de verpakking 100% en het horloge zo als beschreven erg mooi!!!

HF waardige aanrader!!

1 like