Atira

Ik had er nog nooit van gehoord, maar sinds vandaag ben ik wel de gelukkige bezitter. Voor een heel zacht prijsje overgenomen van iemand in Duitsland.

Er zit nogal wat werk aan de plaat en lumen. Vandaar de zachte prijs. Maar ik zie er wel heil in! Het kan wel mooi worden (denk ik, hoop ik).

Menno

foto van de verkoper:

Ik vind hem serieus cool. Vooral de afgesneden urenwijzer vind ik mooi staan bij dit horloge

Gave indexes. Op naar Breda!

Mijn beste,

Onbekend maakt onbemind!!
Leuk hoor zo’n enthousiasme voor het weer tot leven wekken van deze genoeglijke Atira.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Weer een leuke duiker van een onbekend merk! Wat leuk toch, die oude meuk:D

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Eerlijk? Ik vind 'm een beetje goedkoop ogen. Heb je een foto van de achterkant van de verkoper gekregen? Ik hoop niet dat er zo’n een duikertje op staat… Ik kan me vergissen hoor, maar vooral de bezel en kroon en de tekst waterresistant komen op mij niet erg “kwaliteitsduiker” over.

Hoi Menno,

ik vindt de Roamer wat aansprekender, maar ik wens je er veel plezier mee!

Nee, er staat geen duikertje op; het uurwerk is volgens de verkoper ETA 2524. En dat is volgens de aanwijzingen die ik al googelend heb gevonden idd. 25 jewels.

Menno

Foto van de achterkant:

Erg mooie bezel en indices (tu) Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat

Groeten,

Martin

Van de achterkant ziet ie er beter uit (ik bedoel beter dan ik vreesde). Is de kroon geschroefd? ZO ja, dan laat ik al mijn bedenkingen varen! :slight_smile: