Ik kwam deze onlangs tegen op een horlogeblog voor de beurs in Basel.
Kan iemand wat meer vertellen over het merk en de horloges. Vind rood en zwart een mooie combi.
Ik heb dit horloge dus inmiddels zo’n 2,5 jaar en nooit problemen mee gehad. Goede afwerking en loopt goed. Deze was eerst alleen met leren band te kopen en na meerdere vragen van klanten hebben ze er toch een stalen band voor gemaakt. Dezelfde als die van de Seamoon, maar dan met goede aansluiting op de kast. Ik had gevraagd wanneer die zou komen en hoeveel verzending zou zijn. Daar kreeg ik wat laat antwoord op en dus kreeg ik hem voor niks opgestuurd. Dat was nog eens service.
Atlantic Swiss vind ik echt een geweldig merk. Ik heb er zelf nooit een gehad omdat ze verrekte lastig te krijgen zijn. Ik heb nooit een goede Nederlandse distributeur kunnen vinden. De modellen zijn erg gaaf. De World Master Art Deco lijn vind ik een van de mooiste dresswatches.
“Ik heb nooit een goede Nederlandse distributeur kunnen vinden.” goed lezen he?
Ik kende Uhrendirect maar wil ze gewoon ergens eens in de etalage zien. Ik ben ook op zoek naar een verkoper die de Atlantic Seamove Quartz serie heeft.