Hierbij bied ik mijn Atlantic Weltmeister aan. Ook voor hedendaagse begrippen prima draagbaar met de ongeveer 37 mm ! stalen kast. De prachtig bewerkte cremekleurige wijzerplaat doet voor wat betreft het design aan de jaren 50 denken. Maar ik sluit niet uit dat de productiedatum wat later is. De Weltmeister was een erg succesvolle reeks die jarenlang in geproduceerd is.
Vintage looks, actuele maatvoering en oerdegelijke zwitserse techniek. Dus ook nu nog prima draagbaar. De conditie is zeer netjes. Verder heeft het horloge na aankoop ook nog een onderhoudsbeurt gehad en loopt dus vrij netjes op tijd.
Disclaimer: Ik geef hier een zo eerlijk mogelijke beschrijving van de staat van deze vijftigplusser, maar realiseer je wel dat dit een particuliere verkoop is, voor een schappelijk prijsje, zonder garantie op waterdichtheid of toekomstige prestaties.
Te koop en/of te ruil: alleen te koop
Merk en model: Atlantic Weltmeister
Diameter: ca 37 mm excl kroon / bandje 18 mm
Leeftijd: onbekend, maar vermoedelijk geproduceerd tussen 1955 – 1975
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee, alleen horloge (en eventueel het zo goed als nieuwe hirsch bandje)
Verzendkosten of afgehaald: verzenden kan met postnl of dhl
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes voor een ‘vijftigplusser’ , beoordeel zelf aan de hand van de foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder – onbekend (maar volgens internet eigenlijk altijd oerdegelijke uurwerkjes)
Vraagprijs: € 249
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.