Atlas Editions Pilot watch binnen

wk1 Schreef:

Ik heb hem nog niet geklokt, maar heb het vermoeden dat
ie toch wel wat afwijkt in de min. Zal die app een
downloaden op mijn Iphone om 'm af te regelen.

Mijn exemplaar doet +3 sec per dag!

IK heb nog steeds niets binnen na ruim 4 weken. Volgens mij sta ik op een blacklist bij ze. :smiley:

Ha ha, die dreski. Blacklist :D(:smiley:

Gr. Wouter

LoL vandaag een mail gekregen dat de zending op onverklaarbare wijze retour is gekomen. Wanneer ik hem toch wil hebben kan ik hem nog eens bestellen. Nou daar heb ik geen zin meer in.
Volgens mij leveren ze mij nooit meer iets hahaha.
In het verleden hebben ze al te veel problemen met me gehad. :smiley:

Ze hanteren een " zwarte lijst"…:stuck_out_tongue:
(en daar sta jij natuurlijk op…;))

dreski Schreef:

LoL vandaag een mail gekregen dat de zending op
onverklaarbare wijze retour is gekomen. Wanneer ik
hem toch wil hebben kan ik hem nog eens bestellen.
Nou daar heb ik geen zin meer in.
Volgens mij leveren ze mij nooit meer iets
hahaha.
In het verleden hebben ze al te veel problemen met
me gehad. :smiley:

Mijn model was prima met kleine twee weekjes binnen! Alleen het opzeggen via de site ging niet en toen ik belde was het niet echt klanten"service".

Een geïrriteerde stem aan de andere kant van de lijn stelde zich niet voor, maar vroeg gelijk “KLANTENNUMMER!”. Geen spijt dus dat ik heb opgezegd:D

Orisfan Schreef:

Ze hanteren een " zwarte lijst"…:stuck_out_tongue:
(en daar sta jij natuurlijk op…;))

dreski Schreef:

LoL vandaag een mail gekregen dat de zending op
onverklaarbare wijze retour is gekomen. Wanneer
ik
hem toch wil hebben kan ik hem nog eens
bestellen.
Nou daar heb ik geen zin meer in.
Volgens mij leveren ze mij nooit meer iets
hahaha.
In het verleden hebben ze al te veel problemen
met
me gehad. :smiley:

hm… zal dan ook maar even contact met ze opnemen. nog steeds niet binnen. en ik heb nog niet eerder bij ze besteld. dus zwarte lijst lijkt me dan toch mogelijk?

Hier wel keurig na drie weken gehad. Ingelogd met achternaam/klantnr en links in het menu voor afzeggen gekozen. Appeltje eitje! Groet met de b-uhr om de pols :slight_smile:

Mauzer Schreef:

Mijn model was prima met kleine twee weekjes
binnen! Alleen het opzeggen via de site ging niet
en toen ik belde was het niet echt
klanten"service".

Een geïrriteerde stem aan de andere kant van de
lijn stelde zich niet voor, maar vroeg gelijk
"KLANTENNUMMER!". Geen spijt dus dat ik heb
opgezegd:D

Hoe verschillend kan het gaan?! Ik kreeg het horloge ook op tijd binnen en heb daags na ontvangst gebeld. Ik kreeg een buitengewoon vriendelijke dame aan de telefoon die op mijn verzoek het ‘abonnement’ per direct te stoppen zeer positief reageerde en me verzekerde dat ze het onmiddelijk zou verzorgen. E.e.a. ten overvloede nog eens opgegeven per e-mail en deze werd nog dezelfde dag keurig en positief beantwoord. Abonnement stopgezet, verder nooit meer iets gehoord, hetgeen de bedoeling was.
Conclusie: raar foldertje, maar uitstekende service van Atlas.

Verder: mijn exemplaar was na een week defect! Het opwindmechanisme stuk. Een hoop geratel maar opwinden ho maar. Ach, het was te verwachten. Alles bij elkaar een interessant avontuur, zeker als je de uitgebreide discussie op het forum hierin mee telt. Veel geleerd en geen spijt van m’n 7 eurotjes…