Moest vandaag even bij de Gamma een nieuwe spuitbus met zilverkleurig verf hebben. Wat bleek, hadden ze het merk en daarmee die tint niet meer. Dus teleurgesteld met lege handen weer moeten vertrekken. Zijn die verdraaide kassa’s zo krap dat je daar niet zo makkelijk langs kan als d’r al iemand staat. En aangezien ik niet als dief er tussenuit wilde knijpen, zocht ik oogcontact met de schone dame achter de kassa om ff te zeggen dat ik niks ‘aan te geven’ had.
Had ik beter niet kunnen doen, klats stootte ik m’n nieuwe aanwinst tegen de verticaal geplaatste steunbalk aan die er behoorlijk in de weg staat.
Helaas, zitten er in 2 weekjes tijd al kleine butsjes op de bezel. Later we het er maar op houden dat die Tank http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2649742 zo meer ‘karakter’ krijgt >X
Ik weet dat het wel es vaker ter sprake is geweest, maar wat waren jullie A&S-momentjes?
Ai! Dat doet pijn, Wing! Ik leef met je mee. Ik liep zelf afgelopen vrijdag iets te dicht langs de punt van een metalen rail in een winkel. Klats!::o Kras in m’n horlogeglas. Baal er nog steeds van. Nou ja, maar 'ns saffier in laten zetten…
marnix.moed Schreef:
Moest vandaag even bij de Gamma een nieuwe
spuitbus met zilverkleurig verf hebben. Wat bleek,
hadden ze het merk en daarmee die tint niet meer.
Dus teleurgesteld met lege handen weer moeten
vertrekken. Zijn die verdraaide kassa’s zo krap
dat je daar niet zo makkelijk langs kan als d’r al
iemand staat. En aangezien ik niet als dief er
tussenuit wilde knijpen, zocht ik oogcontact met
de schone dame achter de kassa om ff te zeggen dat
ik niks ‘aan te geven’ had.
Had ik beter niet kunnen doen, klats stootte ik
m’n nieuwe aanwinst tegen de verticaal geplaatste
steunbalk aan die er behoorlijk in de weg staat.
Helaas, zitten er in 2 weekjes tijd al kleine
butsjes op de bezel. Later we het er maar op
houden dat die Tank http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2649742 zo
meer ‘karakter’ krijgt >X
Ik weet dat het wel es vaker ter sprake is
geweest, maar wat waren jullie A&S-momentjes?
"sue the hell out of them"
zou een Amerikaan zeggen, zijn ze nou helemaal om
een winkel waar iedereen toegang heeft ( waaronder WIS )
zo in te richten dat je daar niet zonder schade kunt
rondlopen,
wanneer je daar ook bij ieder schap of stelling je bril of knie kapot zou stoten
dan hadden ze er allang iets tegen gedaan.
b.t.w wat moest je met zilverkleurige verf,
loop je weer “massief zilveren” icewatches te verkopen
op Ebay ?
Zonde man…! ::o
En uitermate pijnlijk…
Maarja dan ben je er maar gelijk van af ook, dat eerste moment van het eerste deukje/krasje.
Nu weer volop genieten van die tank !!
En ja … Gamma… Daar wil je toch ook gewoon niet komen…
Herkenbaar. M’n Rolex Sub net één week uit de stikkers. Ik pak even een schroevendraaier uit de gereedschapskist en blijf haken aan een scherpe zaagtand… Resultaat is een hap uit de stalen bezel, maar gek genoeg de alu inlay onbeschadigd. Even “au & snik”, maar nu onderscheidt mijn Sub zich tenminste van de duizenden anderen
Als het dan TOCH keertje gebeurt, is deze tank daarvoor de beste. Sterker nog, het klokje wordt er een stuk geloofwaardiger door! (helpt dit een beetje?
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik ben al met een paar horloges tegen de structuurverf aan gelopen. Voornamelijk in het trapgat, omdat het met een bocht gaat. Alles heb ik gelukkig weg kunnen poetsen (plexiglas), maar de Citzen Promaster heeft twee chipjes uit het mineraalglas. Dat hoort natuurlijk gewoon bij zo’n stoere klok. Één brok karakter!
Mijn Omega MKIII die ik net opnieuw had laten “schuren” vloog van zijn bandje af. Buts, deukje, traantje, vloekje.
Een tweede keer was met het inladen voor de grote vakantie, klaar om naar Frankrijk te rijden, alles ingeladen, ik wil de achterklap dichtdoen, zat mijn Prestice PRS-14 onder de rand en daardoor scheurde het leer van het bandje op de springveer. Dat horloge kon ik dus niet meenemen op vakantie dat jaar (dit jaar is hij mee naar Turkije geweest met 3 NATO’s).
Aaaah gecondoleerd Wing! Maar inderdaad…, het is pas echt vervelend als het tweede krasje jáááren op zich laat wachten. Je zou na zo’n eerste krasje bijna zelf even expres over het asfalt schrapen voor een tweede kras!
Ai! Dat doet pijn, Wing! Ik leef met je mee. Ik
liep zelf afgelopen vrijdag iets te dicht langs de
punt van een metalen rail in een winkel. Klats!::o
Kras in m’n horlogeglas. Baal er nog steeds van.
Nou ja, maar 'ns saffier in laten zetten…
Dat is mooi… saffier staat namelijk erg goed op een BFK
"sue the hell out of them"
zou een Amerikaan zeggen, zijn ze nou helemaal om
een winkel waar iedereen toegang heeft ( waaronder
WIS )
zo in te richten dat je daar niet zonder schade
kunt
rondlopen,
wanneer je daar ook bij ieder schap of stelling je
bril of knie kapot zou stoten
dan hadden ze er allang iets tegen gedaan.
Ze zouden ook die leuke kassamedewerksters moeten ontslaan. Ik werd waarschijnlijk ook een fractie van een seconde te lang afgeleid
b.t.w wat moest je met zilverkleurige verf,
loop je weer “massief zilveren” icewatches te
verkopen
op Ebay ?
Zonde man…! ::o
En uitermate pijnlijk…
Maarja dan ben je er maar gelijk van af ook, dat
eerste moment van het eerste deukje/krasje.
Nu weer volop genieten van die tank !!
Zo denk ik er ook over. 1e krasje is achter de rug…
Herkenbaar. M’n Rolex Sub net één week uit de
stikkers. Ik pak even een schroevendraaier uit de
gereedschapskist en blijf haken aan een scherpe
zaagtand… Resultaat is een hap uit de stalen
bezel, maar gek genoeg de alu inlay onbeschadigd.
Even “au & snik”, maar nu onderscheidt mijn Sub
zich tenminste van de duizenden anderen
Oef!! Men denkt dat je een nieuwe insert hebt genomen.
Bedankt allen, en thx voor het delen. Weet je wat het mooie van de Ancon Tank is? In tegenstelling tot een glimmende kras op een PVD klok: hoe langer ik wacht, hoe meer de kras verdwijnt. Op den duur wordt ie net zo donker van kleur als de rest
Herkenbaar. M’n Rolex Sub net één week uit de
stikkers. Ik pak even een schroevendraaier uit de
gereedschapskist en blijf haken aan een scherpe
zaagtand… Resultaat is een hap uit de stalen
bezel, maar gek genoeg de alu inlay onbeschadigd.
Even “au & snik”, maar nu onderscheidt mijn Sub
zich tenminste van de duizenden anderen
Dat moet pijn hebben gedaan…
Ik probeer altijd een ‘goeiekoope’ klatser te dragen als ik ga klussen.