Auca 61 By Salvador Dali Watch

Mei 2008 hebben mijn vrouw en ik een huisje gehuurd in Spanje, Estartit. Samen met een ander stel die gigantische rit met de auto gemaakt naar de Costa Brava. Dat doe ik dus echt nooit meer. Leuk huisje met zwembadje erbij :~ Ze hadden ook een tafeltennis mogelijkheid, dus de mannen gingen los met dit simpel spel (:smiley: Geef ze een bal hè haha

Nu komt het … na 3 dagen toch nog steeds alleen maar regen, terwijl het op dat moment in Nederland boven de 30 graden was :? Tja, wat ga je dan doen hè :S We besloten na enkele dagen terug te rijden, maar wel eerst lang het Dali-Museum te gaan. Terug gekeerd in ons kikkerlandje, ging ik geïnspireerd op zoek naar Dali artikelen. En ja hooooooor … twee Dali horloges via Ebay gekocht (:smiley: Wist niet wat me bezielde.

Van de week zocht ik voor mijn printer nieuwe patronen. Na een flinke zoektocht beland ik ergens achterin mijn kast en zie daar een zwarte doos liggen. Ping … het is mijn Auca 61 By SD horloge. Dat wist ik meteen. Ik wist alleen niet dat ik het nog had. Na 5 jaar nog helemaal in verpakking en ongedragen. Nieuwsgierig stel ik de tijd en datum in en ja hoor … watch doet het nog ::o

Eigenlijk is hierover weinig informatie te vinden, behalve deze link:

http://www.lauritz.com/da/auction/salvador-dali-model-auca-61-swiss-made-herre-kronograf-mod/i2148784/

Blijkbaar een goede investering. Weet iemand misschien hier meer over te vertellen?

Hopelijk een leerzame zondag :#

Explore G. Doesburg