Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Ik was net in Utje en ik stapte de winkel in met het ‘geen voorraad’ plakkaatje. Vragen wanneer de laatste keer was wel. ‘Nou meneer deze morgen en we hebben niks verkocht en gaan dat ook niet doen, totdat we weer beveiligers hebben. Waarschijnlijk zaterdag’. Er ontstond gelijk fittie in de rij en toen hebben ze gezegd naxvoorniemandniet. Dus ook niet voor mij want dat was dan weer niet eerlijk voor die mensen die weggestuurd zijn.

Ik heb ze wel mogen vasthouden en ik moet zeggen dat ze irl een stuk beter ogen en voelen dan de plaatjes doen vermoeden. Vond ik dan hè.

7 likes

Ik koop er wel eentje wanneer ze gewoon beschikbaar zijn, als gebbetje. Meer is het immers niet.

Ik ben aan het downsizen naar 34 tot 38 mm en ik begrijp dat dit horloge een stuk groter is.

Amsterdam Kalverstraat, alle kleuren ruimschoots op voorraad. Beveiliging is super relaxed

3 likes

Ga wel een keertje kijken zodra ik terugkom uit de Provence :slight_smile:

1 like

Het horloge gaat de boeken in met de bijnaam ‘The tumble weer’. Snel vergeten.

1 like

Tja. Ik had het ergens al voorspeld in 1 van die eerste topics.

Maar je ziet het hier ook. Volle gas. Iedereen aan de APxswatch.

Dit gaat inderdaad de geschiedenis boeken in als grootse domper. Helaas geen omzet dan ook geen geld voor AP nieuwe generatie horlogemakers. :sweat_smile:

2 likes

Ik zie zo al dat de wijzers vaak erbarmelijk uitgelijnd zijn. En wat doe je dan, als horlogemaker, die een nieuw horloge niet open kan krijgen… :face_with_monocle: …het is dat het draadje weer even bovenaan stond maar ik was er al lang niet meer mee bezig. AP schiet zichzelf echt in de voet hiermee; het wordt nu (ook) geassocieerd met goedkope rommel en over-charging rellende kansenparels.

2 likes

Tja, een horloge voor aan een handtas moet een batterij hebben die de handtas overleeft. Dat weet toch iedere product manager?

2 likes

Ik zit nu net nog even op marktplaats te kijken, maar het aanbod van fake royal pop’s is overweldigend. Begint nu een mijnenveld te worden om deze tweedehands te kopen. Een swatch winkel factuur etc is simpel na te maken.
Weet iemand wellicht een simpele check om fake van echt te onderscheiden?

Overigens op catawiki is de prijs ook danig aan het zakken. Prijzen zijn nu rond de 420 -450 euro met vooral niet nederlandse kopers. De verkoper moet daarover nog een fee betalen van 12.5%, dus dan zit de verkoper op break even point.

Het beste is er om geen te kopen. Dan weet je het zeker.

Wil je er toch 1, dan gewoon bij de Swatchwinkel. Ze hebben er genoeg. :joy:

2 likes

Ja sorry. Ik had ook niet moeten reageren na 6 dagen niks :joy:

732 post in 60 dagen is toch best nog veel :see_no_evil: