Aangezien de twee overige topics op slot zijn gezet, kunnen we hier verder praten. Ben nu wel eens benieuwd wie de eerste is die hier een Royal Pop heeft kunnen scoren. Hopelijk is dit topic de start van een reeks zoals dat van de Omega x Swatch Topics. Zolang iedereen vriendelijk blijft, zie ik het goed komen
PS: mijn mening over het om de pols kunnen dragen van een Royal Pop. Ik denk dat het mogelijk is als bijvoorbeeld een gelijkaardig concept wordt gebruikt van de Polar M200. Geeft ook meer dat “Pop”-gevoel, gewoon uitklikken en in een andere band bevestigen.
Tuurlijk komt er een legio pop mogelijkheden.
Die zijn allang verzonnen in in productie.
En komen dan gedoseerd op de markt.
Meiertje hier paar tientjes daar.
Zullen de hype wel in leven houden hoor.
Wel grappig voor een handwindertje.
Soort van ouderwetse tamagotchi.
Maar dan verkocht als nieuwerwets/modern/hipster.
Deze ‘jongeren’ hebben waarschijnlijk ook WhatsApp, tiktok, snapchat, tinder en de Horlogeforum app. Dat gaat natuurlijk direct als een lopend vuurtje en dan heb je weer chaos.
Werkelijk schandalig dit, en terecht dat Swatch hier ook de hand in eigen boezem dient te steken want dit was te verwachten.
Maar goed, terug naar het onderwerp ik heb er geen en die komt er voorlopig ook niet.
@junior, volgens mij kan hier ook wel weer een slotje op. De bedoeling van TS was om er een …only van te maken. Maar het ontaard hier alweer erg snel in geouwehoer. Jammer.
Na een half uurtje kan je vast
een groot bord “UITVERKOCHT” ophangen. Dan heb je een paar geluksvogels die toevallig op het juiste moment langs liepen. Alles opgelost.