Ik ga me nu in een hoek schamen en zal me weer gedragen. Zit te lang thuis.
![]()
Pak je een tuinslang.
Hoe moeilijk kan dat zijn dan?
![]()
![]()
Graag wereldwijd claimen.
Ontslag opstaande voet voor de CEO’s en de schadeclaims op hun persoonlijk verhalen.
Hoe verzin je het inderdaad. Ze wisten hoe het ging met de verkoop van de MoonSwatch en dan durf je het te presteren om 60 units per winkel beschikbaar te stellen. Dat is vragen om problemen.
Volgens het alwetende HF zou niemand die plastic dingen in vrolijke kleurtjes willen hebben.
Dan is die 60 stuks per winkel (waar komt dat in godsnaam vandaan?) toch meer dan genoeg?
Ach man wat maak je je druk. Geweldige stunt. Bij AP lachen ze zich rot, en ik ook ![]()
Precies. Geniale marketing. Afgekeken van Apple.
Dit vraag ik mij af. Dit publiek wil je toch niet mee geassocieerd worden?
Exact! Het was veel te dure plastic rommel, dus die dingen zou je aan de straatstenen niet kunnen slijten.
Ik denk het blijkbaar dus wel. Louis Vuitton bijvoorbeeld focust zich vooral op de mensen die het eigenlijk niet kunnen betalen. Er word in ieder geval weer flink over AP gesproken dus in dat opzicht hebben ze hun doel wel al gehaald.
Ok, waar heb je deze wijsheid vandaan?
Dat heb gestaan op facebook ![]()
Omdat we denk ik allemaal volwassen genoeg zijn naar een goede waarschuwing een beetje normaal te reageren. Toch?….
De doelgroep ![]()
![]()
![]()
Als ik de foto’s zo zie verbaast het me niks dat het een klerezooi is geworden.
Het is jammer dat er eerst twee topics op slot moeten, voor de launch van een nieuw horloge. Is dit iets van deze tijd?
Ik was zelf niet echt enthousiast, maar na het lezen van de Hodinkee Hand-On Review kijk ik er een stuk positiever naar. Hij heeft de klok tenminste ook echt in de handen gehad.
De detail foto’s zijn prachtig, helemaal de typische Audemars Piguet tapisserie wijzerplaat. Het is blijkbaar geen puur plastic, 75% is keramisch. Enige jammere is dat deze niet repareerbaar zijn, maar na zeg 15 jaar wordt dat toch te duur.
Ontspiegeld saffierglas boven en onder en een Nivachron balans, die eerder samen met Audemars Piguet is ontwikkeld. Grappig detail vindt ik ook dat bij het witte model er 3 miljoen variaties zijn door de random gekleurde schroefjes.
Met de desk stand is het best een leuk hebbeding voor op het bureau.
Interessant is ook de uitleg op de Audemars Piguet over het waarom van deze samenwerking. Puur voor het plezier en het aantrekken van nieuwe generaties voor de mechanische horlogerie. D
Hoho we zijn allemaal nette mensen, zeker ikke ![]()
Zeker. Jij bent het voorbeeld van hoe iedere HF’er zou moeten zijn
Absoluut, dan krijgen we een vreedzame wereld.
Ah op het nieuws had Swatch aangegeven de komende maanden genoeg voorraad te hebben. Dus wil je er 1 kun het beste even rustig wachten.