Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Da’s een slecht excuus natuurlijk. En 15 jaar is wel heel erg optimistisch. Maar goed, dat was te verwachten. Kan er überhaupt aan het binnenwerk geraakt worden of zijn die schroefjes voor de schijn? Anders, na 10 jaar (wat nog steeds optimistisch is maar okee) een Seagull binnenwerk erin en hopsa :innocent:

Gezien de moonswatch en swatchpain vermoed ik dat de schroefjes voor de schijn zijn. Je zou in theorie de display caseback kunnen slopen, uurwerk eruit halen en vervangen voor iets anders. Dan een nieuw glaasje (of een stuk pvc :sweat_smile:) erin lijmen.

Maarja…

Ik vind het overigens wel typisch dat de topics over deze samenwerking, hetzelfde verlopen als de situatie bij de Boutiques. Chaos en palaver, gevolgt door ingrijpen en sluiten van de topics :sweat_smile:. Blijkt HF, toch een mooie afspiegeling van de realiteit.

7 likes

Wat een slechte poppenkast is dit zeg.

1 like

Ja natuurlijk. Zie je dit zelf al gebeuren? Wie gaat de CEO ontslaan als de populariteit op z’n piek is? De aandeelhouders denk ik niet…

Ik vind het waanzin dat individuen die losgeslagen zijn onder de verantwoordelijkheid van een winkel vallen.

5 likes

Die AP horloges worden voor €2.500,- op marktplaats aangeboden :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Ze worden daadwerkelijk verkocht voor gemiddeld 1 tot 1,5k - zie Stockx sales.

1 like

OMG

Door medewerkers van de winkel dan?

Waarschijnlijk gaan ze nog nog veel langer mee dan 15 jaar, als je deze niet alle dagen draagt. Ik heb nog een allereerste Swatch Sistem51, die is alweer 13 jaar oud en werkt nog steeds perfect.

3 likes

Belachelijk inderdaad, dit had niemand verwacht. Bij de Speedmaster verliep het ook vlekkeloos… :joy:

5 likes

Als je dit voor de rechter brengt kun denk ik wel gedeeltelijke verantwoordelijkheid gaan leggen bij Swatch en natuurlijk bij de lieden die zich hebben misdragen.

Zijn er juristen hier die wat van aansprakelijkheid weten?

Asjeblieft, geen juristen! Laten we het een beetje gezellig houden hier… :wink:

8 likes

Is nochtans vrij standaard praktijk bij o.a. sport en andere evenementen. Maar daar heb je een aantal verkochte tickets als gekend aantal, en daar strandt het hier wellicht op dan.

haha-lachen

2 likes

Sorry, voor mij is dat als de schuld voor de verkrachting deels bij het tienermeisje leggen omdat ze zo’n kort rokje aanhad.

3 likes

Als ik een feestje geef in de straat en mijn gasten maken er een bende van zorg ik dat de boel weer opgeruimd en schoongemaakt word. Geen gelul over schuld en aansprakelijkheid.
Daar laat Swatch iig een steekje vallen.

3 likes

Morgen misschien hier de eerste hands on foto’s door één/of meerdere van ons? :wink: Tot dan alvast deze eerste impressie: https://www.youtube.com/shorts/qm8ud4lYnpA

2 likes

Swatch marketing team “Dit hadden we nooit verwacht. Dit doen ze anders nooit”.

Ff series. Maximale aandacht. Wereldwijd het nieuws halen. Oudjes die er schande van spreken, de gemiddelde onderbuik Sjaak die weer roept “Zie je wel? Dat volk.”.

Prachtig.

5 likes

Maar niet heel positief.

Dat is jouw invulling…

1 like

Ik ben er ook nog steeds niet van overtuigd dat het hele hype gedoe “beter” is voor Swatch/AP of meer geld opbrengt ten opzichte van genoeg stock voorzien bij de lancering en ze zowel online als in de winkel aanbieden…

Weet wel welke stategie het meeste sympatie zou opleveren bij normale mensen.