FTFY
Ikzelf zag de hype al aankomen… ![]()
FTFY
Ikzelf zag de hype al aankomen… ![]()
Je kan altijd even op MP neuzen en er eentje scoren voor een eurootje of 2500 ![]()
Hij kan ook effe aan de buren vragen of ze de troep effe opruimen.
Die hadden toevallig toch een vrije dag.
Leven kan zo makkelijk zijn.
Voor een only moeten er wel royalpops getoond worden ![]()
Typisch zo’n klagende kledingboer inderdaad.
Da’s een slecht excuus natuurlijk. En 15 jaar is wel heel erg optimistisch. Maar goed, dat was te verwachten. Kan er überhaupt aan het binnenwerk geraakt worden of zijn die schroefjes voor de schijn? Anders, na 10 jaar (wat nog steeds optimistisch is maar okee) een Seagull binnenwerk erin en hopsa ![]()
Gezien de moonswatch en swatchpain vermoed ik dat de schroefjes voor de schijn zijn. Je zou in theorie de display caseback kunnen slopen, uurwerk eruit halen en vervangen voor iets anders. Dan een nieuw glaasje (of een stuk pvc
) erin lijmen.
Maarja…
Ik vind het overigens wel typisch dat de topics over deze samenwerking, hetzelfde verlopen als de situatie bij de Boutiques. Chaos en palaver, gevolgt door ingrijpen en sluiten van de topics
. Blijkt HF, toch een mooie afspiegeling van de realiteit.
Ja natuurlijk. Zie je dit zelf al gebeuren? Wie gaat de CEO ontslaan als de populariteit op z’n piek is? De aandeelhouders denk ik niet…
Ik vind het waanzin dat individuen die losgeslagen zijn onder de verantwoordelijkheid van een winkel vallen.
Die AP horloges worden voor €2.500,- op marktplaats aangeboden ![]()
Ze worden daadwerkelijk verkocht voor gemiddeld 1 tot 1,5k - zie Stockx sales.