O jee, gaat we hier nu ook uit de bocht?
En weer een topic dicht?
Mogen de Royal Pop eigenaars straks ook meedoen in het AP Only topic?
Voor diegenen die het Japans meester zijn, een mooie hands on video: https://www.youtube.com/watch?v=J1s1E8bEpuQ
In het land der blinden is een oog koning. Je zou zeggen dat de consument iets had geleerd van de Moonswatch. Deze zijn nu gewoon voor retail verkrijgbaar zonder problemen. Allemaal verkeerde berichtgeving via social media verspreid en ook door de kranten en tv zenders. Triest voor de mensen die er 2,5k voor over hebben. Straks merken ze dat ze toch niet zo een zeldzaam horloge hebben gekocht net als de Moonswatch.
Doen de MoonSwatch eigenaars dat in het Omega/Speedmaster Only topic? ![]()
Als ik een feestje geef en mijn vrienden maken dit niveau van bende in de straat, dan heb ik slechte vrienden.
Op de site van AP staat wel vermeld dat deze maar enkele maanden beschikbaar zullen zijn.
Daar geloof ik dus niets van. Wegens populariteit zullen er toch nog een paar worden bijgemaakt. Anders hadden ze ze moeten nummeren. Geloof me deze rollen straks massaal van de band.
Moonswatch?
Nee de AP swatch
Ja
Op deze foto zie je inderdaad zoals hierboven reeds vermeld door @Doriann dat er van het witte model verschillende variaties zijn:
Mensen zijn echt niet dom en vooral niet mensen die er veel geld voor betalen.
Ze willen gewoon de eerste zijn. Laten zien dat ze wat over hebben voor iets wst ze willen hebben. Leuk voor op een feestje. Nou en. Het is maar geld.
Volgens de kopers wel, wellicht. Die hebben niet door dat het hier om een Swatch gaat.
Las net een nieuwsartikeltje, een jonge snaak van 17 die denkt met zijn nieuwe âAPâ 10 ruggen te verdienen
En kopers die er 2k of 3k voor geven hebben het wellicht ook niet eens doorâŠ
Scalpen als je weet wat je koopt begrijp ik nog ergens maar de helft van de personen die in rij staan begrijpen geen snars van dit ding volgens mij
Als de merknaam er maar op staat, toch?
Gaat met kleding net zo.
Zo creeër je een sfeer van exclusievitijd voor een kraampjeaanderiviërahorloge.
Ik noem dit gerechtigheid. ![]()
![]()
Moonswatch was eerst toch ook eerst enorm limited. Ik bedoelde ânet als de Moonswatchâ.
Gelukkig zijn er ook high end dealers die genuanceerd naar deze launch kijken. Het is een goede deal voor zowel Swatch als Audemars Piguet, en trekt veel nieuw publiek in de mechanische horlogerie.
En de keuze van een pocket watch is eigenlijk briljant. Voor de jongere generatie met nu alleen een smartphone als klok voor in de broekzak of tas.
Dat van die onderbuik ga ik in mee maar dat van die oudjes zeker nietâŠ.![]()

