Audemars Piguet x Swatch Royal Pop Only

Wel mooi van Swatch dat ze eens wat nieuw proberen in plaats van de klassieke extreem luie cash grabs. Dat moet ik ze wel nageven.
Benieuwd hoeveel we er van “in het wild” gaan zien

2 likes

Het zou ook zo kunnen :wink: Interessant voor tijdens vergaderingen, smartphone omgekeerd op tafel, weet je nog hoe laat het is.

afbeelding

12 likes

We stelden als mensheid al niet veel meer voor, maar het is met de dag triester aan het worden, over elkaar heen rollen om aan wat plastic ‘tat’ te komen, wat een ongelofelijke trieste bedoeling en dat na een week waar we er al niet best op stonden.

5 likes

Ben wel eens benieuwd naar de winstverdeling tussen deze twee. Want bij de vorige releases bleef alles wel binnen de Swatch Group, maar hier dus niet

Niets dan respect John, niets dan respect….

Ok, deze vind ik echt serieus grappig :joy:

Welnee, de ene is echt en de ander van Ali

Afgelopen week las ik over het verschijnen van het nieuwe Swatch AP horloge en was in eerste instantie niet zo enthousiast. Toen ik de blauwe uitvoering, die met de kleine seconde op drie, beter bekeek, vond ik het eigenlijk erg leuk.

Tot een half uurtje geleden heb ik met plezier m’n Moonswatch dit weekend gedragen, ik was samen met mijn zoon op pad, die ook een Moonswatch heeft (hierdoor ook enthousiast voor horloges geworden).

Mijn conclusie is dat Swatch het gewoon weer leuk doet en mensen dus enthousiast weet te maken. Wie weet haal ik er deze zomer ook wel eentje als het vakantie geld mee valt en anders red ik het ook wel met wat ik nu al heb😊.

8 likes

100%

1 like

Waarom niet, AP staat er toch ook achter😊

Bij de Moonswatch werd bij de introductie meteen aangeven dat het geen LE was (maar men geloofde het niet) Nu wordt wel aangeven dat het horloge maar enkele maanden te koop zal zijn.

Dat zetten ze er alleen neer omdat dat er voor zorgt dat mensen toch een soort van urgentie gaan voelen er een aan te schaffen. Alles voor de sell-out…… eeehhhh…. verkoop.

1 like

Eigen schuld dikke bult. Swatch heeft al aangegeven dat dit geen limited gaat zijn. Je gaat een prijs betalen om een van de eersten te zijn die er een bezit.

1 like

En dit is de hele truc van Swatch. Ook toen was het horloge alleen beschikbaar in de fysieke winkels. Dit om enig gevoel van exclusiviteit te waarborgen.

Foei Lelijke dingen!
Maarja, smaken verschillen…

2 likes

Ook concurreert het niet met een smartwatch voor plek op het lichaam.
Het gaat nieteens om de tijd. Het gaat om de zichtbaarheid van de mechaniek, het merk, de trend en de kleur combinaties.

Ben oprecht benieuwd hoeveel we er uiteindelijk in het straatbeeld terug gaan zien.

Kevin vindt er ook wat van.

Woef! :sweat_smile:

1 like

Nah, het gaat om Audemars Piguet op de wijzerplaat. Kleurtjes waren er bij Swatch al genoeg. Het disposable Sistem51 uurwerk bestaat ook al een tijdje.

1 like

Voorzichtig met zo reacties graag :slight_smile: (zijn al twee topics gesloten)

1 like

Zolang de hype er is heeft Swatch gratis reclame. Doen ze erg goed.