Jurk
2291
Ik ben jullie niet vergeten!
Was even druk met de tekeningen voor de @Brunmontagne HFLE inzending
.
Maar de tekening komt er eerdaags aan…
20 likes
… in de rij! Dat wordt wat 

1 like
solo
2293
Slotje voor topic is al besteld 
3 likes
pasd
2294
Ben weer benieuwd al heb ik wel al een idee wat het onderwerp gaat worden 
1 like
De AP-geest is uit de fles 
2 likes
Jurk
2296
Beste leden hierbij weer een nieuwe cartoon en wederom een strip van 6 plaatjes die verder gaat waar de vorige stopte…
Met deze week de volgende hoofdrollen…
Mijn horloge is gewoon zo licht…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-iets-lichts/605745?u=jurk
Zal ik hem modden voor je?
En kan mijn tattoo er mee Tudor?
He wat gezellig, nog meer liefhebbers…
5 likes
Is dat @trkk29 tussen alle andere liefhebbers?
Prachtige strip Jur 
1 like
APMV
2299
Realistischer wordt het niet 
1 like
Jero1
2305
Hij is als altijd weer geweldig @Jurk muis is ook briljant met z’n "arm ook volkwakken"

4 likes
Jurk
2309
Thanks Anthony! Je zat goed in de richting met AP 

Zeker niet 
Ha dank jullie wel! Graag gedaan!! Heb er zelf ook lol in. Vooral de ‘petjes’
.
Hahahaha brilliant. 

Ook muis is tattoo artist geworden 
Dik verdiend met je topic! 
6 likes
Jurk
2310
Beste leden,
Hierbij weer een nieuwe aflevering…
Met deze week in de hoofdrol:
De 3 inzendingen voor de HFLE 2026… een piloot, een ambassadeur en een anjer zitten in een café…
Woehoe, het is mij gelukt!
Wat een onzin…
Mooi hè
Vergeet die kleur, maar wat een specs…
Ah, daar is het gele busje…
3 likes