De HF Cartoon, jaargang 2023, 2024, 2025 en 2026

Ik ben jullie niet vergeten!
Was even druk met de tekeningen voor de @Brunmontagne HFLE inzending :sunglasses:.
Maar de tekening komt er eerdaags aan…

20 likes

… in de rij! Dat wordt wat :smile::+1:

1 like

Slotje voor topic is al besteld :joy:

3 likes

Ben weer benieuwd al heb ik wel al een idee wat het onderwerp gaat worden :+1:

1 like

De AP-geest is uit de fles :joy:

2 likes

Beste leden hierbij weer een nieuwe cartoon en wederom een strip van 6 plaatjes die verder gaat waar de vorige stopte…

Met deze week de volgende hoofdrollen…

Mijn horloge is gewoon zo licht…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-iets-lichts/605745?u=jurk

Zal ik hem modden voor je?

En kan mijn tattoo er mee Tudor?

He wat gezellig, nog meer liefhebbers…

5 likes

47 likes

Is dat @trkk29 tussen alle andere liefhebbers?

Prachtige strip Jur :+1:

1 like

Realistischer wordt het niet :joy:

1 like

:sweat_smile:

1 like

Ik voel me vereerd :joy::clap:t2:

1 like

:+1:

1 like

Kunstwerk

1 like

Henk Muismacher :sweat_smile:

3 likes

Hij is als altijd weer geweldig @Jurk muis is ook briljant met z’n "arm ook volkwakken":joy::joy:

4 likes

Prachtig :rofl::rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ouderwets goed weer! :+1::+1::ok_hand::ok_hand::facepunch:

1 like

Haha mooi weer :joy:

1 like

Thanks Anthony! Je zat goed in de richting met AP :sunglasses::+1:

Zeker niet :joy:

Ha dank jullie wel! Graag gedaan!! Heb er zelf ook lol in. Vooral de ‘petjes’ :sunglasses:.

Hahahaha brilliant. :joy::+1:

Ook muis is tattoo artist geworden :sunglasses:

Dik verdiend met je topic! :ok_hand:

6 likes

Beste leden,

Hierbij weer een nieuwe aflevering…
Met deze week in de hoofdrol:

De 3 inzendingen voor de HFLE 2026… een piloot, een ambassadeur en een anjer zitten in een café…

Woehoe, het is mij gelukt!

Wat een onzin…

Mooi hè

Vergeet die kleur, maar wat een specs…

Ah, daar is het gele busje…

3 likes