NA: mooi groen is niet lelijk...

Ga je cruisen, dan krijg je vaak “boordtegoed”; een bedrag dat je in de shops of de restaurants en bars aan boord kunt besteden.
Zo ook op de cruise die wij recent maakten naar de Noordkaap, die overigens bij aankomst aldaar volledig in de mist bleek te liggen en waar je dus goed moest uitkijken waar je liep, om niet van de kaap af te vallen en een paar honderd meter lager in zee terecht te komen…

In de winkeltjes aan boord van het schip waar we er mee naartoe voeren, was van alles te koop. Ook deze Bulova Classic Super Seville 96B439 met een toepasselijk zeegroene plaat. Deels betaald met het “boordtegoed” was dit voor mij een aantrekkelijke koop, naast de blauwe 96B440 die al in mijn verzameling zat.

Dit is hem dus:

En hier naast zijn broer (of zus?):

Maar eens kijken of ze qua nauwkeurigheid aan elkaar gewaagd zijn…

41 likes

Gefeliciteerd met je groene NA. Lekker duo zo. Waar cruisen al niet goed voor is

Mooie combi. Gefeliciteerd met de nieuwe NA :smiling_face:

Mooi groen is zeker niet lelijk!!

Wat een mooie combi zo.

Heerlijke groene aanwinst :ok_hand:t2:

Als je goed kijkt lijkt ie een beetje op die blauwe.
Maar dan in niet lelijk groen.

Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd, mooi aandenken aan de hopelijk mooie cruise.

Mooie aanwinst :+1:t2:

De groene onderstreept zo alleen maar alle goeds die de blauwe je al bracht,veel gedeeld plezier nu toegewenst.

Gefeliciteerd, veel draag plezier

Groen, een van mijn favoriete kleuren.

Gefeliciteerd!

Feli!
Geniet ervan!

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze fraaie verworvenheid!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een fijne tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi stel zo! Nu de gouden er nog naast voor de bijzondere gelegenheden :wink: :slightly_smiling_face:

Geniet van je sympathieke NA - veel draagplezier ervan!

Gefeliciteerd! 262kHz altijd goed :ok_hand:t4:

Heel leuk. Mooi groen is inderdaad zeker niet lelijk. Het wordt ´niet makkelijk kiezen. Veel draagplezier.

Leuk Groen

Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd met deze schoonheid, veel draagplezier toegewenst