NA: Eens iets anders; Kuoe Royal Smith 90-008

Geen lang verhaal of bijzondere anekdotes over hoe deze aankoop tot stand is gekomen. Al een langere tijd de twijfel gehad om deze te kopen. Na een mooie deal te hebben gezien op Chrono24 toch maar de knoop doorgehakt. Heerlijke toevoeging aan de collectie en compleet anders dan de anderen in de horlogedoos! Mooi.





94 likes

Gefeliciteerd, mooi horloge, veel draag plezier

1 like

Mooie. Gefeliciteerd :raised_hands:

1 like

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd, ik ben fan!

1 like

mooie verschijning zo :+1:

1 like

Gefeliciteerd :+1:t2:

1 like

Wat een leukerd zeg!

1 like

dat is inderdaad iets anders :ok_hand: mooi
draag hem met plezier

1 like

Erg leuk, geniet ervan!

1 like

Foto’s zeggen genoeg. Gefeliciteerd en geniet ervan.

1 like

Prachtig!!

1 like

Oefffff

Ik ook ! Wat een prachtig horloge!

1 like

Cool horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Toffe en mooie keuze van een sympathiek merk. Gefeliciteerd met je gouden NA

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst! :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd! Leuk man! Groeten van z’n neef:

Kuoe altijd leuk, ik vind de jouwe ook erg tof met die cushion case.

Ik moet wel lachen om die “Premium Movement” inscriptie op de achterkant. Ik heb nou twee Miyota 9000 uurwerkjes in de verzameling, en ze lopen prima, maar god wat een spartaans spul, en wat zijn die rotors luidruchtig. Versta me niet verkeerd: Het zijn prima uurwerken, goeie werkpaarden. Premium? Tja. :slight_smile:

4 likes

Nice! :+1:

1 like

Toffe Kuoe. Veel draagplezier

1 like

Gefeliciteerd-NA

1 like