Geen lang verhaal of bijzondere anekdotes over hoe deze aankoop tot stand is gekomen. Al een langere tijd de twijfel gehad om deze te kopen. Na een mooie deal te hebben gezien op Chrono24 toch maar de knoop doorgehakt. Heerlijke toevoeging aan de collectie en compleet anders dan de anderen in de horlogedoos! Mooi.
Gefeliciteerd, mooi horloge, veel draag plezier
Mooie. Gefeliciteerd ![]()
Mijn beste,
Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gefeliciteerd, ik ben fan!
mooie verschijning zo ![]()
Gefeliciteerd ![]()
Wat een leukerd zeg!
dat is inderdaad iets anders
mooi
draag hem met plezier
Erg leuk, geniet ervan!
Foto’s zeggen genoeg. Gefeliciteerd en geniet ervan.
Prachtig!!
Oefffff
Ik ook ! Wat een prachtig horloge!
Cool horloge. Gefeliciteerd en veel draagplezier!
Toffe en mooie keuze van een sympathiek merk. Gefeliciteerd met je gouden NA
Gefeliciteerd, mooie aanwinst! ![]()
Gefeliciteerd! Leuk man! Groeten van z’n neef:
Kuoe altijd leuk, ik vind de jouwe ook erg tof met die cushion case.
Ik moet wel lachen om die “Premium Movement” inscriptie op de achterkant. Ik heb nou twee Miyota 9000 uurwerkjes in de verzameling, en ze lopen prima, maar god wat een spartaans spul, en wat zijn die rotors luidruchtig. Versta me niet verkeerd: Het zijn prima uurwerken, goeie werkpaarden. Premium? Tja. ![]()
Nice! ![]()
Toffe Kuoe. Veel draagplezier






