NA: Eens iets anders; Kuoe Royal Smith 90-008

Haha zeg dat wel! Dit is mijn eerste horloge die ik echt ‘hoor’.

1 like

Gefeliciteerd!

Leuk merk, leuk ding! Gefeliciteerd.

Veel plezier ermee.

Keurig.
Gefeliciteerd.

Staat zomaar 5X japan op.
Zodat je je niet kan vergissen.

1 like

Mooie NA :wink:

Mooi hoor! Leuke aanwinst

Hij heeft wel charme,mooie tegenhanger voor andere horloges mijn gedacht en het Japanse 9039 uurwerk is toch zeer zeker geen verkeerde keuze :wink:

1 like

Mooi horloge! :raised_hands: Mooi die cijfers erop.

1 like

Inderdaad iets anders :smiley:. Heel leuk horloge :+1:t3:

1 like

Gefeliciteerd echt heel mooi horloge :+1:
En heel veel plezier ermee en draag hem maar vaak en veel in goede gezondheid.

1 like

Gefeliciteerd! Zeker mooi!

Prachtige aanwinst! :ok_hand: Geniet ervan!

Dankje! Qua grootte wel even wennen. Maar gezien ik een wat kleinere pols heb is het zeer goed te doen!