Nieuwe release: Tudor BB Chrono (39mm!! 13.1mm dik!!)

Nieuwe release!! Waar we allemaal op zaten te wachten :grin: :clap:

Vergeet de kleur, maar check die specs! :partying_face:

https://www.tudorwatch.com/nl/watch-family/daring-watches/m79310n-0001

13 likes

https://www.tudorwatch.com/nl/watch-family/daring-watches/m79310n-0001?social_cid=org_social_fb&fbclid=IwdGRjcASM77djbGNrBIzvhmV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHgbLc3ZTMPTJujl59ymvLP7ERQzQKmiLvypXjs9xPPCUnVzN5vgkjv0nY4xw_aem__QKWqkLidzl5AWtnihql5g

39mm x 13mm, T-Fit sluiting en geen valse rivetten :heart_eyes:
The devil is in the details with this one

1 like

Yessss, dit kan echt heel tof worden. Die wijzerplaat is niet voor mij. Maar dit is echt een mooie basis!

2 likes

Op de kleur na ziet dit er top uit

€6200? Tudor! :laughing::grin:

1 like

Vroeger waren de specs het altijd net niet, maar wel gunstig geprijsd.

Nu zijn de specs spot-on, maar is de prijs weer niet goed. :crazy_face:

1 like

Ja, het kan nooit eens normaal bij Tudor :rofl:

1 like

Toch heb ik liever dit :sweat_smile: Dan maar wat langer sparen. Maar hem platter slaan en kleiner maken lukte me zelf niet. :melting_face:

Ik vond die BB Chrono altijd al leuk. Alleen met 41mm, 22mm lugs, 14.4mm dik was het echt op alle fronten teveel.

2 likes

Ik ben het totaal met je eens!

1 like

Kansloze kleur, maar verder wel heel tof.

Ik snap nooit waarom ze dit niet gewoon meteen in een kleur maken die wél goed gaat verkopen.

Bestaande voorraad in oude specs en productiecapaciteit van nieuwe specs?

3 likes

Als pilot? Omdat het een nieuw uurwerk betreft. Je wilt gebruikerservaring terugkrijgen maar niet met tienduizenden tegelijk. Dus dan liever een iets minder populaire kleur.

2 likes

6.2k? Van de zotten. :grimacing:

1 like

Snap ik, maar als commerciële organisatie zou ik zelf de hype zoveel mogelijk uitmelken op de eerste golf.
Daarna zwakt die toch enigszins af lijkt me, en daarmee ook de potentiële omzet. :man_shrugging:

Ja, of niet? Ik persoonlijk vind dit de beste release (los van de kleur) sinds de BB58. En we weten nog hoe lang die hype stand hield. Dat was echt lang!

De tijden zijn nu natuurlijk wel anders. Maar dan nog… dit model heeft super veel potentie. Ding heeft de perfecte verhoudingen van de BB58 en dan nog zonder de fake rivets. Dat is toch gewoon win!

Dit is geen test, dit is gewoon het nieuwe Tour de France klokkie van team Tudor. Hebben ze toch ook nog wat geels om. Pure marketing dit kleurtje.

1 like

Heerlijke zomerse kleur maar ik ben al voorzien. Bij de Omega zit er niet 4 x per dag een hinderlijke sneeuwvlok voor een subdial :thinking: !

1 like

Lelijke kleur maar tof ding en idem specs.

Gaaf horloge, die wil ik zeker eens passen!

1 like

Zijn grote broer is anders veeeeeeeel duurder.

1 like