Mmm terecht. Waar gebruik je die chrono allemaal voor?
Gave specs hoor! Kwestie van tijd tot er wat rustigere kleuren beschikbaar komen. De 5-link erop en het wordt toch wel een hele serieuze kanshebber.
Kunnen jullie een lijstje geven van automatische chronografen van gerespecteerde merken met een lagere list-prijs? Ik kom er zo snel niet op namelijk.
Vreemde redenering. Als je een bepaald aantal modellen wilt verkopen en niet meer, dan produceer je er toch gewoon niet meer? In plaats van iets minder gewilds uit te brengen? Nu loop je de kans dat je eerste batch niet eens verkocht raakt (al is dat in de huidige hype scalp wereld wellicht geen reële angst).
En persoonlijk vind ik de kleur juist wel cool ![]()
Omdat je daarna die lelijke gele nooit meer verkoopt ![]()
Nee zonder gekheid, @Pjotr heeft gelijk. Ze zijn nu op de achtergrond de zwarte en witte aan het produceren voor release op een later moment. Dan wordt er straks twee keer gesproken over hoe goed dit model is; nu en bij die release.
klinkt logisch
Spot on! benieuwd naar de normale kleuren.
Dit klopt niet. Het uurwerk dat hierin zit is de MT5813 en dat is een Breitling B01 zonder urenteller, en die zit ook in de andere blackbay chrono’s.
Ik vind dit een spuuglelijk horloge; ik heb al een hekel aan 2 ipv 3 subdials, en dan ook nog eens in het geelzwart? Nee. Screw down pushers? Nee. Tachy op de buitenkant? Nee.
Gewoon, nee.
Voor 6200 koop ik veel liever een Damasko DC89. Is dan wel de bicompax die ik niet wil perse, maar wél een GMT, en een bezel waar ik wat mee kan.
Wow! EINDELIJK weer een Tudor-release waar ik warm van word.
Nu waarschijnlijk wachten tot Watches & Wonders voor een normale kleur, en dan weer een jaar of twee voordat ze voor wat ik ervoor wil betalen online te koop staan. Maar dit is een hele geslaagde release wat mij betreft.
Aha dat ik had niet verwacht. Ik ging er blind vanuit dat dit eindelijk het in-house uurwerk was. Omdat ze wel al een prototype uurwerk hebben. Van de One-Watch van een paar jaar terug.