Dik!
Tudor BB58 hype all over again!! ![]()
Zou de kleur van de wijzerplaat door dezelfde persoon als die van de blauwe bb54 zijn gekozen?
Dat geel vind ik zo vies nog niet.
maar zou je dit ook kopen?
Ieder zijn smaak uiteraard maar ik vind het heel lelijk,
En als je dan je nieuwe chrono met deze mooie aanpassingen in de markt zet, dan zou ik er een wat meer generieke kleur voor kiezen. maar misschien kannibaliseert dat de huidige chrono’s teveel.
Ik houd ook wel van kleur maar geel is alleen niet mijn kleur denk ik.
Vind de kleur geel van de doxa wel weer mooier.
Het geel van de tudor doet me niet zoveel op de render
Ik vind hem cool! Maar eens proberen te scoren een keer
Hoe kan je eigenlijk aan die modellen met die kleuren komen? Ik zie bij “alle” juweliers enkel de witte en de zwarte Tudor Chrono. Moet je hier specifiek naar vragen in de winkel?
Volgens mij is dit een nieuw model dus dan moet je even geduld hebben tot ie daadwerkelijk in de winkel ligt…
Denk het niet, maar dat heb ik met heel veel horloges… ![]()








