Tudor Only deel XIV

22 likes

De BB58 :large_blue_circle:

34 likes

Dik!

2 likes

27 likes

28 likes

Tudor BB58 hype all over again!! :crazy_face:

6 likes

33 likes

Nieuwe maat chrono………

16 likes

Zou de kleur van de wijzerplaat door dezelfde persoon als die van de blauwe bb54 zijn gekozen?

1 like

Dat geel vind ik zo vies nog niet.

3 likes

maar zou je dit ook kopen?

Ieder zijn smaak uiteraard maar ik vind het heel lelijk,

En als je dan je nieuwe chrono met deze mooie aanpassingen in de markt zet, dan zou ik er een wat meer generieke kleur voor kiezen. maar misschien kannibaliseert dat de huidige chrono’s teveel.

Ik vind hem leuk!

Neen.

Ondanks ik wel fan ben van wat kleur…
Zeker in de zomer :ok_hand:t2:.

5 likes

:ok_hand::ok_hand:

19 likes

Ik houd ook wel van kleur maar geel is alleen niet mijn kleur denk ik.

Vind de kleur geel van de doxa wel weer mooier.
Het geel van de tudor doet me niet zoveel op de render

1 like

Ik vind hem cool! Maar eens proberen te scoren een keer

5 likes

16 likes

Hoe kan je eigenlijk aan die modellen met die kleuren komen? Ik zie bij “alle” juweliers enkel de witte en de zwarte Tudor Chrono. Moet je hier specifiek naar vragen in de winkel?

Volgens mij is dit een nieuw model dus dan moet je even geduld hebben tot ie daadwerkelijk in de winkel ligt…

2 likes

Denk het niet, maar dat heb ik met heel veel horloges… :wink:

1 like