Het kan zomaar zijn dat zo’n eerste klokje (al blijkt hij nep) het begin is van een nieuwe hobby. En wat doen wij? We jagen hem weg.
De gevoeligheid van sommigen begrijp ik echt niet. En al begreep ik het wel, er is hier niemand (!) die enig recht heeft om een nieuw lid op onbehoorlijke wijze te ontvangen. Als je er geen behoefte aan hebt (en de topictitel zegt al genoeg) open het niet en reageer niet.
En als dat niet lukt, dan wordt het echt tijd voor een ander gremium.
Op facebook mag het waarschijnlijk wel.
Stel je dan even voor en verdiep je ff in wat je hebt voor je alles maar van je af vraagt.
Voorstellen is niet verplicht, dat staat duidelijk in de regels. En waarom zou je niet alles mogen vragen? Vragen staat toch vrij?
Na 200 afgekloven meppers met slechte fotos en hetzelfde verhaal is een groot deel van de users hier er wel klaar mee.
Dat kan ik heel goed begrijpen, maar dan heb je niet begrepen of gelezen wat Jur net boven jouw reactie schrijft. Als je niet normaal kan reageren, is het tijd voor een ander gremium. Want ook jij hebt het recht niet om een nieuw lid even weg te zetten als dombo.
Geen probleem. Hij is nep.
Je bent drie weken lid, dus hou op zo wijs te doen zonder zelf een inhoudelijke bijdrage aan dit forum te hebben geleverd.
Prettig weekend! Blijkbaar ben je er aan toe.
Normaal reageren is ook een gave.
Verder is het begin met een nepperd mij ook niet vreemd.
Ben ook ooit vele jaren geleden gevallen voor een nep Breitling chronomat.
Maar heel kort gedragen, was zo verrot, maar heeft er wel voor gezorgd dat ik nu intussen een flinke verzameling echt spul heb.
Betere en goedkopere marketing kunnen de echte merken niet hebben.
Beetje begrip voor de nitwits op horloge gebied kan geen kwaad.
En anders gewoon niet reageren inderdaad.
Grtn Leen.
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik probeer niet tof te doen, ik probeer je alleen te wijzen op normale omgangsvormen. Maar die heb jij overduidelijk niet meegekregen. Sneu hoor, zo op de man spelen, twee keer in een topic.
Ik heb je reactie gemarkeerd als ongepast. Misschien leer je er iets van. Fijn weekend.
Trap na geven. Beetje rattig (vind ik disclaimer).
Fijn weekend, enorme aanwinst voor HF!
Goed idee, ik trek er eentje open. En laat de reacties van SRV van me af glijden. Proost.
Misschien komt de irritatie voort uit het feit dat er begonnen wordt met een leugen want zoals @Gobert zegt hoe gebruikelijk was het om in de tijd van onze grootouders een reisje naar China te maken en daar een nepper op de kop te tikken.
Gaat weer de goeie kant op hier.
OT: nep.
Oh ja: vrede zij met u allen.