Ik heb vorige week een horloge gekregen uit een erfenis.
Kan iemand mijvertellen of dit horloge echt of nep is.Op de achterkant staat city of oaks limited edition royal oak 30th anniversary.
Ik zal mij alvast excuseren voor de reacties die je waarschijnlijk nog gaat krijgen.
Je horloge is helaas nep. Het ziet er ook uit alsof je erfenis 100 jaar in de Titanic heeft gelegen
Bedankt dat jullie allemaal zo vriendelijk zijn.
Misschien moeten jullie eens bedenken dat er mensen zijn die er geen verstand van hebben en een oprechte vraag stellen.
Maar heb het idee dat ik met allemaal miljonairs te maken heb die neerkijken naar de gewone man.
Nogmaals bedankt voor jullie vriendelijkheid
Graag normaal reageren op de vraag, of niet reageren.
Hier heeft niemand iets aan.
Stel je eens voor dat je ergens een Dinky Toy vindt en je er op het Dinky-forum een vraag over stelt die zo wordt beantwoord.
Men is hier zeer gevoelig als iemand nieuw zich hier meldt en direct de vraag stelt of zijn horloge (uit een erfenis, gevonden in zijn taxi, …) iets waard is of nep is.
Men brengt dan niets bij aan dit forum, maar gebruikt het forum voor taxatie.
Ik begrijp dat men die vragen hier wil stellen, de kennis om neppers te onderscheiden is hier ruim aanwezig. In jouw geval is het echt niet moeilijk, dit is echt brol en dat zie je zo.
@Jur. Wellicht handig om voor dit soort vragen een gastaccount voor een week mogelijk te maken. Voorkomt vervuiling van leden en mogelijk worden de reacties wat sympathieker Het doel is dan immers duidelijker waarvoor iemand een vraag stelt, puur voor de info die op dat moment nodig is en de experts op het forum kunnen hun kennis kwijt. Zou het loket ‘vraagmaarraak’ willen noemen
Ik snap die reacties niet zo goed. Waarom reageer je als een hufter op een oprechte vraag van een niet-kenner?? Hoe vaak die gesteld wordt en hoe vaak het om een nepperd gaat uit een erfenis.
Kies er nou eens voor om niet te reageren, wordt het forum een stuk vriendelijker van.