Auf einem Bein kannst du doch nicht laufen?

Vandaar dat deze Junghans Trilastic…

Er een iets ouder broertje bij krijgt… :slight_smile: deze:

.

In bezit zijnde van een fraaie Fixo-Flex :slight_smile:

Danke Schön für’s anschauen :slight_smile:

Trilastic betekent ophanging van het werk op drie flexibele punten, zie hieronder in de witte circeltjes… :slight_smile:

14 likes

Hartstikke gaaf die Junghansen! Volgens mij heb ik er ook nog wel enkele in de oude doos. Ik weer eens ff kijken :slight_smile:

1 like

zuunig op zijn hoor! :slight_smile:

1 like

Straks post ik ff een fotootje, tussen mijn werk door :grimacing:

1 like

Auf einem Bein kannst du doch nicht laufen?

Ja, aber mann kann stehen, das ist das wichtigste! :point_up:

1 like

gruss gott. Habe gerade eine wanderung im schnee gemacht, hier im Sauerland :sunglasses:

1 like

Mooi! Bedankt voor de uitleg van de trilastic, weer iets geleerd :relaxed:

1 like

Die Deutschen stehen darauf, dass du Großbuchstaben benutzt, wenn notwendig! “Grüss Gott” und “Wanderung”. Bitte! :relaxed:

1 like

Is dit ook een soort van shock systeem (3punts bevestiging) net zoals bij de RO1 je wordt gebruikt?

1 like

ENTSCHULDIGUNG!:cold_sweat:
Zijn ook al boos aangekeken omdat we op de langlaufpiste liepen. Nur mit einem bein! /:grinning:
Verder heel mooi hier, Russisch horloge vermaakt zich ook prima in de sneeuw.

LOL! Ja ja, die Holländer auch immer… :laughing:

1 like

User zimmer war auch doppeld vermieted. Und alle hotels complet. Jets schlafen wier in ein Music academie. Und fruhstucken und essen in unser Hotel. Kein probleem toch?:joy:

Vroegâh was ik te vinden op “nieuwsgroepen”, waar we in “fake-Deutsch” met elkaar spraken, daar lijkt dit wel op, gezien de 11 fouten, in die 4 zinnetjes! :joy:

1 like

Dreimahl gesagt und nog zu kurz
:slight_smile:

Der Schnee ist bereits geschmolzen…:smile:

yups

Hoezo heeft RO het wel gepatenteerd dan? :unamused:

dunno, deze elastische plaatsing wordt door Junghans al gebruikt sinds midden jaren 50

Hmmm, op de website van RO staat er ook niet veel over, behalve dat het met veren is gedaan. Misschien heeft t te maken met het feit dat RO ook chronograaf knopjes gebruikt, dat is natuurlijk een extra uitdaging.

1 like

geef ff een linkie kank het ook lezen :slight_smile: