aurodure

Vandaag mijn 2e Hamilton verkocht aan Ton.
Fijne vent om zaken mee te doen en onder het genot lekker bijgekletst over onze hobby/afwijking…

Kan ik me bij aansluiten.

Prima zakendoen!

+1 heeft van mij een horlogedoos overgenomen. Fijn contact en prima afspraken.

Ton heeft 2 horloges van mij overgenomen. Ging prima in alle opzichten(tu)

Ton @aurodure is een groot liefhebber, helder in zijn PB communicatie en een enorm gezellige vent bij een kop koffie bij de overdracht op de RikkeTik, aanrader! :ok_hand:

Fijne en snelle verkoop aan @aurodure!
Zo moet het!!

Beste aurodure, gaat onze afspraak van vandaag in Budel nog door? Blijkbaar bent u onbereikbaar en via deze weg wil ik het nog proberen. Betreft de Felca chronograaf.
Mvg,
Bart.

Horloge overgenomen van Horlogefreak71 zoals afgesproken op de juiste plaats en dag.
Ik was wel bereikbaar via de normale weg maar uiteraard niet op via dit forum.

Mvg Ton

Ach dat internet is ook niet altijd alles, wat niet kan gezegd worden van deze koper. Correcte afhandeling en nog een gezellige babbel er bovenop! Hier doen we het voor toch?

Bedankt voor je reactie en de goede afhandeling zoals gezegd.

Mvg Ton

Gisteren voor de tweede keer een horloge verkocht aan @aurodure, en weer een prettige deal! :thumbsup:

Vandaag op de rikketik afgesproken met Ton.
Fijn contact en Breitling verkocht. Bedankt @aurodure en veel plezier ermee👍

Heb op goed vertrouwen een horloge opgestuurd naar Aurodure alvorens ik een betaling had ontvangen.
Uiteraard 100% vlot verlopen, communicatie was snel & helder, betaling is natuurlijk ook doorgekomen.
:dizzy::dizzy::dizzy::dizzy::dizzy:

Mijn Citizen AT4008 heeft bij Ton (@aurodure) een nieuw onderkomen gevonden na een heel vlotte transactie. Aangenaam werken met je Ton ! Dankjewel !

Horloge verkocht aan Ton! Positieve ervaring. Aanrader😁. @aurodure

1 like

Horloge verkocht aan @aurodure. Bedankt voor de vlotte communicatie en betaling!
Veel plezier met de Citizen :grin:

Horloge verkocht aan @aurodure

Prettige, vlotte communicatie en snelle transactie. Aanrader.

Veel plezier met het horloge Ton :+1:

Horloge verkocht aan @aurodure. Fijn zaken doen. prettige communicatie en snelle betaling. Aanrader dus!

Ton, veel plezier met het horloge.

Via het forum een horloge verkocht aan Ton, fijne en duidelijke communicatie. De zaak was snel rond en ik kreeg netjes een bericht waarin de ontvangst werd bevestigd. Altijd prettig, bedankt Ton! :+1:

@aurodure a.k.a. Ton heeft van mij een horloge overgenomen.

De communicatie verliep duidelijk en doortastend, waardoor de deal snel gesloten was.

Ton heeft de ontvangst van het horloge bevestigd en zijn indruk ervan gegeven, wat ik als prettig ervaar.