Ik ben nieuw op dit forum en had een vraagje. Mijn vader is helaas overleden en heeft mij een Autavia Heuer achter gelaten. Na kort zoeken kwam ik erachter dat zo een horloge best wel iets waard zou kunnen zijn. Kan iemand mij helpen met meer informatie over dit horloge en misschien een geschatte waarde.
Was het maar zo een feest Bert, dat was een ander horloge. Een carerra als ik mij goed herinner. Mijn beide Opa’s waren vrienden van elkaar en beide actief in de Porsche autosport wereld, het horloge van toen heb ik naar de Vintage Watch winkel in Amsterdam gebracht en daar verkocht. De prijs die ik er toen voor heb gekregen was ik echter niet tevreden over.
@Bert1 ik zie wel gelijkenis in zijn verhaal van paar jaar terug. En in beide gevallen beschreven als nieuw lid. Beetje frappant;) En meeste informatie zie ik je zelf al vissen.
Als jullie iets verder keken als je kromme neus lang is dan had je kunnen vaststellen dat Bas in 2010 een (1) post plaatste en nu in 2014 zijn tweede post. Ik denk dat dit wel geschaard mag worden onder ‘nieuw’ op dit forum.
Bas, gecondoleerd, en trek je weinig aan van de zeikerds hier.
Als jullie iets verder keken als je kromme neus
lang is dan had je kunnen vaststellen dat Bas in
2010 een (1) post plaatste en nu in 2014 zijn
tweede post. Ik denk dat dit wel geschaard mag
worden onder ‘nieuw’ op dit forum.
Bas, gecondoleerd, en trek je weinig aan van de
zeikerds hier.
Ja… Jij bent echt veeeel beter dan al die gasten met kromme neuzen. Chapeau!
Bij zijn vorige TAG heuer wilde BasP het horloge niet verkopen, maar uiteindelijk toch verkocht en in deze topic beschreven als veel te weinig weggedaan(wat al best vreemd is).
Om eerlijk te zijn, snap ik ernst niet:) (emoticon zonder neus)
Nog even en dan durft geen mens meer een vraag te stellen door dit soort neurotisch gedrag. Mischien helpt helpt het door meer het positieve ergens van in te zien dan alleen het slechte van iemand te denken.