Beide gaan in Januari voor service
lange wachttijden tegenwoordig
maar ja … service , witte chrono hand etc … en dan weer lekker kunnen dragen
Beide gaan in Januari voor service
lange wachttijden tegenwoordig
maar ja … service , witte chrono hand etc … en dan weer lekker kunnen dragen
Schitterende aanwinsten weer ! Dat gaat net zo hard als dat andere merk. Moeten we straks ook bij jou informeren naar ino over Heuers
Gaaf duo zeg!!
Nice!
Nice!
Waar breng je ze heen?
Craig B in Oregon , Ik heb eerst Abel gevraagd maar die heeft het ook enorm druk en Craig kon eerder tijd vrijmaken
Toen ik laatst informeerde bij Abel was de wachtlijst tot eind volgend jaar, dan ben je goed bezig…
Thanks!
Abel heeft het inderdaad enorm druk, ik ben daarom zelf (op Abel’s advies) uitgeweken naar Jasper Bitter voor mijn 2446.
Mag wel, maar mijn kennis van vintage Heuer is heel gemiddeld ,of zelfs nog daaronder . Ik moet echt op anderen leunen om de authenticiteit te bevestigen . Maar dan ben ik af en toe ook eigenwijs (zie de Autavia met extra ring
Weer twee beautys in de collectie, je moet toch hoofdpijn krijgen om te kiezen iedere dag .(welke je zult dragen)
Is je Breitling collectie compleet ,omdat je nu overstapt op Heuer.
bijna wel , en iets anders is ook een keer leuk
Geweldige horloges weer.
Dacht dat je ging stoppen om een jaar te zeilen maar lijkt er niet echt op.
Prachtige horloges ReneJK, met veel plezier heb ik je voorgaande posts gelezen over je heuers.
Heb een vermoeden dat ik volgend jaar ook ga jagen op een Autavia ;-)!
Zou ik ook doen als ik jou was zijn geweldige horloges
3 a 4 jaar , plan is om in 2017/18 weg te gaan , dus we hebben nog even !
Vandaag ook m’n Autavia om. Vind het een prachtig horloge en dat in combinatie met de geschiedenis maakt het voor mij een fantastisch horloge. Helaas niet zulke oude modellen als dat jij hebt Maar daarom ben ik er niet minder blij mee.
Jij denkt in alles iets groter dan ik…
Petje af!
beetje van dit
waarom zou je daar minder blij mee zijn ?
mooi horloge , zou ik trots op zijn !
Ik ben er ook erg blij mee lees nog eens wat ik typte